Určeno pro
personalisty a manažery firem, kteří chtějí mít spokojené a výkonné zaměstnance, loajální s firmou. Pro ty, kteří se chtějí aktivně starat o spokojenost a výkonnost zaměstnanců, chtějí získat a udržet si kvalitní pracovníky a snížit fluktuaci. Pro všechny, kteří chtějí aktivně zapojit sebe i své kolegy ke zvýšení konkurenceschopnosti firmy.
Cíl:
Seznámit s motivačními faktory a jejich rolí ve výkonnosti a spokojenosti zaměstnanců. Naučit se propojovat spokojenost zaměstnanců s jejich výkonností, poznat motivační faktory jednotlivců a na jejich základě zvyšovat výkonnost celé firmy.
Obsah:
* Seznámit se základními motivačními teoriemi a faktory
* Identifikovat je u konkrétních zaměstnanců
* Prostřednictvím správné motivace zvýšit výkonnost a spokojenost zaměstnanců
* Návaznosti do personálních procesů
* Jak zjistit, jaká je motivace kandidátů při výběru
* Nastavení cílů tak, aby byly motivační
* Hodnocení s cílem zvýšit angažovanost pracovníků
* Nastavení talentových programů a plánování nástupnictví
* Práce s diverzitou (generace Y, 50+)
* Předcházení syndromu vyhoření
* Jak motivovat bez peněz
Metody výuky:
Učení skrze sdílení a zážitek. Moderovaná diskuze, modelové situace, případové studie, příklady dobré praxe.