MI Sales Management Academy

  • Akce

  • Typ akce:
    kurz
  • Vedeno v jazyce:
    česky
  • ID akce:
    1605786
  • Místo konání

  • Region:
    Praha
  • Termín

  • Od – do:

    8 měsíců

  • Cena *

  • Cena:
    84000 Kč + 21% DPH
  • Popis ceny:
    84000 Kč + 20% DPH

Popis kurzu MI Sales Management Academy

Akademie pro manažery, kteří řídí prodej

8-měsíční akademie

Akademie je sestavena tak, aby účastníkům přinesla jak lepší porozumění roli manažera a klíčovým faktorům úspěchu při řízení prodeje, tak i zdokonalené systémy řízení prodeje a vyšší schopnost samostatně řídit a profesionálně vést prodejní tým. Absolvent akademie je schopen realizovat změny potřebné k dosažní plánovaných cílů. 

Účastníci

Manažeři prodeje, obchodní ředitelé, vedoucí prodejních týmů a další manažeři, kteří jsou zodpovědní za efektivitu prodejních procesů i jednotlivých prodejních aktivit členů prodejního týmu. 

Forma

Po úvodním virtuálním "kick-off meetingu" absolvují manažeři pět 2-denních tréninků zaměřených jak na rozvoj znalostí potřebných pro řízení prodeje (sales management), tak na rozvoj dovedností potřebných pro řízení a vedení prodejního týmu (sales leadership). K rozvoji manažerů je použita vysoce efektivní metoda "smíšeného učení", při které jsou tréninky doplněny interaktivními e-moduly, testy, dvěma business simulacemi, projektovými pracemi a případovými studiemi. Vedoucí programu podporuje manažery při rozvoji a implementaci v průběhu celého rozvojového procesu. Úspěšní absolventi získají certifikát MI Sales Management AcademyTM

Obsah

Virtuální "kick-off meeting"

  • Představení cílů a obsahu akademie
  • Prezentace způsobu práce, rozvojových nástrojů a metod
  • Příprava na 1. setkání

Část I. 

  • Práce a nástroje manažera prodeje
  • Tržní a prodejní strategie
  • Řízení portfolia zákazníků
  • Prodejní politika a klíčové ukazatele výkonnosti prodeje
  • Plán prodeje
  • Business simulace - Progres

Část II. 

  • Role a práce obchodníka
  • Prodejní procesy a prodejní modely
  • Řízení prodejních aktivit obchodníků
  • Business simulace - Performer

Část III. 

  • Styly vedení - MI-LEADTM
  • Rozvoj zdrojů - kompetencí členů týmu
  • Rozvoj determinace a motivace
  • Komunikace při vedení prodejního týmu
  • Prodejní porady a konference

Část IV. 

  • Vedení individuálních rozhovorů s obchodníky
  • Koučování obchodníků v terénu a v kanceláři
  • Řešení obtížných a konfliktních situací

Část V. 

  • Výběr a efektivní zapracování nových obchodníků
  • Jak dosáhnout "Sales Excellence"
  • Závěrečné prezentace účastníků
  • Další rozvoj manažera prodeje

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.
Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci. Nebo použijte poptávkový formulář.
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace