Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální.

MEDIÁLNÍ KOMUNIKACE

kurz

Základní info

aneb Dobře viditelná firma

Jedno orientální přísloví říká: „Řekni a zapomenu, ukaž mi a budu si pamatovat, nech mě udělat a porozumím.“ U mediální komunikace to platí dvojnásob. Dobrá firma staví na svých silných stránkách a snaží se eliminovat slabé stránky. Pokud se jí podaří vytvořit a udržet si dobrý mediální obraz, úspěch může být ještě větší. Není odkázaná na spokojenost stávajících zákazníků. Může působit, ovlivňovat, získávat další a další zákazníky a dokonce si s nimi vytvářet vztah. Je navíc obrovský rozdíl v tom, jestli se mediální obraz vytváří sám, nekontrolovatelně, nebo si ho firma buduje cíleně a má ho pod co největší kontrolou.

Hlavní cíle kurzu

  • Zjistíte, jak mediální obraz vzniká a co všechno ho může ovlivnit
  • Naučíte se, jak zapůsobit na různá cílová publika a jak zvolit vhodnou strategii
  • Lépe pochopíte uvažování novinářů a získáte cenné rady, jak je oslovit, zaujmout a jak s nimi dlouhodobě spolupracovat
  • Naučíte se sestavit tiskovou zprávu
  • Pochopíte, proč je účinnější proaktivní PR, než reaktivní - proč je důležité nehasit požár, ale předcházet mu
  • Zvládnete zásady krizové komunikace
  • Naučíte se zpracovat audit rizik, pracovat s monitoringem, předvídat a vytvářet argumentáře
  • Získáte praktické nástroje pro komunikaci směrem do firmy a směrem k veřejnosti
  • Seznámíte se s moderními přístupy k prezentacím
  • Uvědomíte si své pozice lídrů a naučíte se je efektivně využívat při mediální komunikaci i práci s týmem
  • Naučíte se cíleně přenášet emoce
  • Na vlastní kůži si vyzkoušíte pozitivní, neutrální i konfrontační rozhovory s novinářem
  • Naučíte se zvládat trému - pochopíte, jak a proč vzniká nervozita, jak v té chvíli funguje mozek a jak to můžete ovlivnit

Jak kurz probíhá
Kurz je postavený tak, aby vás především bavil a aby si každý z vás našel řešení, které mu bude nejvíce vyhovovat, ve kterém se bude cítit nejlépe. Jde o kombinaci tréninku a koučování, skupinové a individuální práce, nácviku nových dovedností, zpětné vazby. Krátké teoretické bloky se střídají s praktickým workshopem, při kterém budeme především společně objevovat, inspirovat, popustíme uzdu kreativitě. Trenér bude pracovat se skupinou tak, aby se nenudila, bude v každém okamžiku respektovat stav celé skupiny i každého jejího účastníka a bude vytvářet prostředí důvěry, ve kterém nebude potřeba se stydět udělat chybu. I to nás může posunout v nalézání ideálního řešení pro vaši firmu. Trenér navíc nebude prosazovat své pravdy, ale zaměří se na nalézání řešení vhodného pro vaši společnost. Nabídne řadu praktických rad a tipů. Zná totiž teorii, přednáší ji na univerzitě, ale zároveň má za sebou dlouholetou praxi v médiích a je zároveň zvyklý pracovat s firemními kolektivy.

Komu je kurz určen

  • Manažerům, kteří odpovídají za komunikaci uvnitř firmy, ale i za její mediální obraz,
  • … a všem, kteří mají o toto téma zájem.

Obsah kurzu

  • Audit silných stránek firmy a potenciálních rizik
  • Uvažování novinářů a naladění na vzájemnou spolupráci
  • Osobnostní typologie a její vliv na komunikaci
  • Práce s mediálním obrazem
  • Proaktivní vs. reaktivní PR
  • Cílová publika a jejich vliv na tvorbu komunikační strategie
  • Moderní prezentace
  • Vytváření tiskových zpráv, volba komunikační strategie
  • Práce s monitoringem, předvídání
  • Zásady krizové komunikace
  • Tvorba argumentáře
  • Nácvik pozic lídra
  • Zvládání trémy
  • Přenos emocí a stavů
  • Trénink před kamerou (pozitivní rozhovory, konfrontační rozhovory, rozbor, zpětná vazba, praktické rady a tipy)
  • Uzavření tématu, doporučení pro vaši firmu i jednotlivé účastníky, možnost porady s trenérem

Lektor kurzu
Kurz je veden zkušeným lektorem s mnohaletou praxí v oblasti vzdělávání dospělých. Lektor není pouze teoretik - oboru, který školí, se v praxi věnuje řadu let a je v něm stále aktivní. Jeho kvalitu garantujeme přísným výběrem, neustálými zpětnými vazbami a hodnocením jeho práce.

Závěr kurzu
Každý účastník obdrží osvědčení ICV o absolvování kurzu.

MEDIÁLNÍ KOMUNIKACE

Vybraný termín:

3.11.2014 –  4.11.2014  Praha

Cena
5 900 Kč + 21% DPH

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.

Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci.

Nebo použijte poptávkový formulář.