Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální.

Marketingový komunikační mix

kurz

Základní info

Úvod
Víte, jak maximálně využít jednotlivé nástroje marketingové komunikace pro růst Vaší firmy? Tento kurz Vás seznámí s možnostmi efektivního oslovení Vašich stávajících i potenciálních zákazníků. I s ohledem na limitující rozpočtové možnosti lze vytvořit komunikační mix, který Vám pomůže budovat značku, posilovat postavení na trhu a stimulovat prodejní výsledky. Pokud si chcete vytvořit ucelenou představu o účinném použití moderních nástrojů marketingové komunikace, je tento kurz určen právě Vám.

Cíle
Aplikovat marketingové principy i v oblasti komunikace firmy. Osvojit si zásady fungování integrované marketingové komunikace v praxi. Pochopit základní rozdíly, výhody a slabiny vybraných nástrojů komunikačního mixu. Vhodně zvolit efektivní komunikační mix odpovídající daným možnostem, ale i potřebám Vaší společnosti. Seznámit se s hlavními trendy v oblasti realizace komunikační strategie.

Obsah
Marketing a marketingová komunikace. Komunikace na spotřebitelském a průmyslovém trhu. Výběr marketingového komunikačního mixu. Trendy současné marketingové komunikace.

Metodika
Interaktivní výklad s diskuzí, brainstorming, cvičení, příklady z praxe.

Určeno
Specialistům marketingové komunikace, pracovníkům marketingových, obchodních a inzertních oddělení, manažerům, podnikatelům a zájemcům o oblast marketingové komunikace.

Marketingový komunikační mix

Vybraný termín:

19.3.2015  Praha

Cena
3 400 Kč + 21% DPH

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.

Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci.

Nebo použijte poptávkový formulář.