Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální.

Marketingový controlling - mějte svůj rozpočet pod kontrolou

kurz

Základní info

Získejte komplexní přehled v oblasti marketingového controllingu!

Tento kurz Vás seznámí se všemi základními pojmy v oblasti marketingového controllingu a poskytne Vám srozumitelný výklad všech podstatných a v současnosti používaných controllingových metrik. Po absolvování tohoto kurzu se budete dobře orientovat v problematice marketingových controllingových činností, pro dosažení optimalizace výše vynakládaných nákladů na marketing. Poskytneme Vám výklad důležitých kroků a zákonitostí pro udržení optimálních nákladů na marketingové kampaně, zároveň také důležité marketingové metriky pro ověřování návratnosti marketingových projektů s okamžitým praktickým využitím v praxi Vašeho podniku.

 

Kurz je určen:

  • Nefinančním manažerům na středních a TOP úrovních, kteří na kurzu získají mnoho praktických i teoretických informací z oblasti marketingového controllingu.
  • Kurz je přínosem pro marketéry i pro zaměstnance a osoby pohybující se na marketingových odděleních podniku.

 

Přidaná hodnota tohoto kurzu pro Vás:

  • Získáte souhrnný přehled o marketingových metrikách používaných v marketingovém controllingu.
  • Nabyté informace s výhodou využijete v běžné praxi.
  • Dozvíte se, jaké jsou zásady a postupy při hledání optimálních nákladů na marketing.
  • Získáte certifikát o absolvování kurzu.
  • Občerstvení, oběd a studijní materiály jsou zahrnuty v ceně kurzu.

 

Marketingový controlling - mějte svůj rozpočet pod kontrolou

Vybraný termín:

27.8.2014 –  28.8.2014  Praha 1 Upřesnující informace k termínu

Cena

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.

Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci.

Nebo použijte poptávkový formulář.