Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální.

Marketingové kampaně - účinné kampaně, které prodávají (Z PRAXE)

kurz

Základní info

Zapojte obchodníky do vývoje marketingové strategie a marketéry do reality prodeje

Aby bylo možné zefektivnit Vaše prodeje, musíte mít funkční pracovní tým. Plánovaný a společný postup marketingového a obchodního oddělení je pro úspěšné fungování společnosti zcela zásadní. Tato spolupráce je sice očekávaná, nicméně ne vždy funguje správně, což může mít dopad na výsledek snažení všech oddělení. Většina problémů vychází z odlišných cílů, které marketéři a obchodníci mají. Pro efektivní fungování obou stran je nutné vzájemné pochopení a nastavení společných cílů.

 

Kurz je určen:

  • Marketingoví manažeři
  • Sales manažeři
  • Pracovníci strategického managementu

 

Přidaná hodnota tohoto kurzu pro Vás:

  • Pochopíte, jaká jsou úskalí spolupráce marketérů a obchodníků
  • Seznámíte se s možnostmi, jak vytvořit společnou strategii pro fungující spolupráci
  • Prodiskutujete příklady úspěšných modelů z praxe firem a výsledky, ke kterým spolupráce vedla
  • Zjistíte, jaké jsou aktuální trendy při plánování marketingových kampaní
  • Poznáte nástroje, jimiž lze měřit efektivitu kampaní v návaznosti na výsledky prodeje
  • Certifikát o absolvování kurzu
  • Občerstvení, oběd a studijní materiály jsou zahrnuty v ceně kurzu

 

Marketingové kampaně - účinné kampaně, které prodávají (Z PRAXE)

Vybraný termín:

11.11.2014  Praha 1 Upřesnující informace k termínu

Cena

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.

Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci.

Nebo použijte poptávkový formulář.