Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální.

Marketingová strategie – základ úspěšného podnikání

kurz

Základní info

Úvod
Základním účelem podnikání je dosahování zisku. Jen ten podnikatel nebo podnik, který uspokojí přání a potřeby zákazníků v konkurenčním srovnání lépe nebo nejlépe, může dlouhodobě uspět. Zásadní roli zde hraje marketingový přístup promítnutý do strategického řízení jakékoli podnikatelské činnosti. Tento kurz Vám ukáže, že volba vhodné marketingové strategie a její přizpůsobení měnícím se podmínkám, je základním předpokladem úspěchu na trhu.

Cíle
Osvojit si strategický náhled na marketingovou činnost organizace. Získat přehled o možnostech analytických nástrojů strategického marketingu. Podporovat dlouhodobý úspěch organizace na základě flexibilního marketingového plánování. Efektivně rozhodovat v souladu se zvolenou marketingovou strategií.

Obsah
Strategické řízení firem. Marketing a proces marketingového řízení. Analýza prostředí organizace. Kompetence firmy a její jedinečnost. Výběr cílových trhů (segmentace – zacílení – umístění). Marketingové cíle a strategie. Promítnutí marketingové strategie do marketingového mixu (taktika). Marketingový plán jako řídicí dokument. Trendy marketingu.

Metodika
Interaktivní výklad s diskuzí, brainstorming, praktická cvičení.

Určeno
Začínajícím i zkušenějším marketingovým pracovníkům a podnikatelům, kteří si chtějí osvojit strategický marketingový přístup k podnikání.

Marketingová strategie – základ úspěšného podnikání

Vybraný termín:

9.12.2014  Praha

Cena
3 600 Kč + 21% DPH

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.

Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci.

Nebo použijte poptávkový formulář.