Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální.

Marketing CIMA-B / funkce Marketingový specialista

kurz

Základní info

Kvalitativní standardy školení na nejvyšší úrovni.
Více o celém Systému marketingového vzdělávání CIMA naleznete
zde.

Marketing CIMA-B / funkce Marketingový specialista

   

Cíl kurzu

Prohloubit znalosti získané v kursu Marketing CIMA A a především zdokonalit praktické dovednosti při aplikaci poznatků. Studium je zaměřeno na hlubší analýzu jednotlivých aspektů marketingové politiky a strategie firmy se značným důrazem na praktické implementační aktivity spojené s prováděním marketingových rozhodnutí.
Práce v malých skupinách při řešení modelových příkladů a případových studií je podstatnou částí všech výukových modulů. Cca 15 % času je věnováno počítačové simulaci skutečného trhu, kde skupinky účastníků mezi sebou soutěží o dosažení nejvyššího zisku.

Komu je kurz určen

Absolventům kurzu Marketing CIMA A, absolventům studia marketingu na VŠ (zkouška Marketing CIMA A není podmínkou zařazení do kurzu Marketing CIMA B). vedoucím obchodním manažerům a specialistům útvarů marketingu.

Osnova kurzu

  • výzkum trhu, tvorba marketingového rozpočtu, analýza dat,
  • finanční analýza, metody výběru investic, marketingové plánování, stanovení obchodní strategie, organizace marketingu,
  • mezinárodní marketing, vnitřní analýza, vnější analýza, formulace hlavních problémů, reformulace cílů,
  • volba strategie, kalkulace finančních důsledků zvolené strategie, krátkodobá a dlouhodobá strategie, praktická implementace - prováděcí marketingový plán.
  • řízení marketingové implementace, marketingový audit, opakovací lekce, příprava ke zkoušce


Závěr kurzu
Po ukončení výukové části posluchači obdrží "Potvrzení o účasti".
Součástí kurzu je závěrečná zkouška. Úspěšní absolventi obdrží Certifikát Marketing CIMA B, uznávaný v zemích Evropské unie.
Podmínkou účasti na zkoušce Marketing CIMA B (bez absolvování kurzu Marketing CIMA B) je složení zkoušky Marketing CIMA A.

Studijní materiály

  • učební texty pro každý blok, pracovní listy se zadáním cvičebních příkladů, případové studie včetně standardních odpovědí
  • závěrečné shrnutí látky, testovací příklady a případové studie pro přípravu na zkoušku

Metodika kurzu, forma studia
Náplň kurzu je rozdělena do čtyřhodinových výukových bloků. Každý blok je kombinací výkladové části a aktivního procvičení látky při řešení příkladů a případových studií.

Lektorské zajištění
Externí spolupracovníci společnosti INSTITUT INPRO, a.s. jsou akreditováni Českým institutem pro marketing (CIMA) pro výuku tohoto programu.

Cena kurzu
32.000,- Kč + DPH (v zákonné výši) za jednoho účastníka*.
Jde-li o rekvalifikaci přes ÚP, DPH odpadá.
V ceně je zahrnut poplatek za závěrečnou zkoušku.
Informace o slevách zde.

Místo konání
V učebnách společnosti INSTITUT INPRO, a.s., Praha 1, Samcova 1.

Termín závěrečných zkoušek
Závěrečné zkoušky se konají vždy v lednu a v červnu. O aktuálním termínu budete vždy v předstihu na tomto místě informováni.

Příprava na zkoušku Marketing CIMA B
Opakovací seminář / simulace zkoušky - není součástí kurzu Marketing CIMA B.
Více informací zde.

Garant
Český institut pro marketing (CIMA), člen Evropské marketingové konference EMC.

 
 

Marketing CIMA-B / funkce Marketingový specialista

akreditace MŠMT (další vzdělávaní pedagogických pracovníků)
Vybraný termín:

4.11.2015 –  14.1.2016  Praha Upřesnující informace k termínu

Cena
32 000 Kč + 21% DPH

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.

Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci.

Nebo použijte poptávkový formulář.