Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální.

MARKETING CIMA A - MARKETINGOVÝ MANAŽER

kurz

Základní info

  • Kurz je připraven ve spolupráci s Českým institutem pro marketing (CIMA)
  • Tento dlouhodobý kurz je pro vás příležitostí, jak získat rozsáhlé znalosti a dovednosti v oblasti marketingu, které budete schopni ihned aplikovat v praxi
  • Absolvováním tohoto kurzu získáte informace, které budou pro Vaši práci v marketingu firmy jednoznačným přínosem
  • Zaměříte se především na fungování marketingu v rámci společnosti, na vztah mezi firemní a marketingovou politikou, na techniky marketingu a marketingové procesy
  • Významnou součástí kurzu je řešení případových studií, které odpovídají českému podnikatelskému prostředí a prezentace jejich řešení
  • Po ukončení tohoto kurzu budete schopni vyvíjet a realizovat marketingové plány, koordinovat marketingové činnosti a přispívat k rozhodovacímu procesu v oblasti marketingu
  • ICV nabízí tento kurz současně jako zakázkový upravený na základě předchozí analýzy a konkrétních požadavků firmy

Komu je kurz určen
Kurz je určen především marketingovým manažerům, asistentům a marketingovým koordinátorům, manažerům z dalších oblastí mimo marketing a prodej, zejména technikům a výrobním manažerům přicházejícím do kontaktu s podněty zákazníků. Znalosti z kurzu jsou užitečné i pro prodejce, manažery produktů a všechny zájemce o doplnění a rozšíření znalostí v oblasti marketingu.

Jak kurz ukončíte
Test + ústní pohovor.Úspěšní absolventi získají Osvědčení o rekvalifikaci. Budete mít také možnost složit zkoušku u Českého institutu pro marketing a získat tak diplom CIMA, která je uznáván ve státech Evropské unie.Cena zkoušky u certifikačního orgánu CIMA je již zahrnuta v kurzovném.

Obsah kurzu

  • Marketingové plánování
  • Analýza makroprostředí
  • Analýza trhu
  • Analýza chování zákazníka
  • Analýza průmyslového trhu
  • Segmentace a umísťování
  • Analýza konkurence
  • Vnitřní analýza
  • Náklady a kalkulace
  • Základy finanční analýzy
  • Marketingové strategie
  • Produktová a sortimentní politika
  • Cenová politika
  • Řízení cen
  • Distribuční politika
  • Marketing obchodu a služeb
  • Integrovaná komunikace
  • Reklama
  • Prodejní politika
  • Marketingová komunikace v on-line prostředí
  • Marketingový výzkum
  • Aplikace marketingového výzkumu
  • Aplikační oblasti marketiingu

MARKETING CIMA A - MARKETINGOVÝ MANAŽER

Vybraný termín:

3.10.2014 –  13.12.2014  Praha Upřesnující informace k termínu

Cena
28 000 Kč + 21% DPH

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.

Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci.

Nebo použijte poptávkový formulář.