Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální.

Marketing CIMA-A / funkce Marketingový manažer

kurz

Základní info

Kvalitativní standardy školení na nejvyšší úrovni.
Více o celém Systému marketingového vzdělávání CIMA naleznete zde.

Marketing CIMA-A / funkce Marketingový manažer

 

Cíl kurzu

Marketingový kurz organizovaný na základě licence holandského systému marketingového vzdělávání NIMA, je upravený do specifických podmínek tržního prostředí ČR a poskytne účastníkům komplexní znalosti a praktické dovednosti pro profesionální zvládnutí úkolů z oblasti marketingu, obchodu a řady dalších oblastí, posílí marketingové myšlení účastníků a přispěje k prosazování marketingových přístupů při řešení všech rozhodujících činností společností.

Komu je kurz určen

Vedoucím pracovníkům všech stupňů řízení společností, pracovníkům marketingových útvarů a všem dalším pracovníkům, kteří svojí činností výrazně přispívají k prosazování podnikatelských záměrů a plánů a ovlivňují jejich plnění.

Osnova kurzu

  • Marketing a společnost - koncepce marketingu, analýza struktury průmyslu, analýza makro prostředí, analýza trhu, chování při průmyslových nákupech, analýza zákazníka, analýza konkurence, analýza distribuce, vnitřní analýza, finanční analýza
  • Strategie a nástroje marketingu - marketingová strategie, strategické možnosti, kalkulace nákladů a výrobní ceny, segmentace trhu a umisťování produktu, politika produktu vývoj produktu, cenová politika, distribuční politika, prodejní politika
  • Marketingové techniky - plánování a plán, oblasti aplikace, techniky rozhodování, organizace marketingu, politika marketingové komunikace, reklamní politika, metody a techniky výzkumu trhu, aplikační oblasti výzkumu trhu, statistika a analýza dat, intenzivní opakování a příprava ke zkoušce

Závěr kurzu
Po ukončení výukové části posluchači obdrží "Potvrzení o účasti".
Součástí kurzu je závěrečná zkouška. Úspěšní absolventi obdrží 
Certifikát CIMA A, uznávaný v zemích Evropské unie.

Studijní materiály

  • učební texty pro každý blok, pracovní listy se zadáním cvičebních příkladů, případové studie včetně standardních odpovědí
  • závěrečné shrnutí látky, testovací příklady a případové studie pro přípravu na zkoušku

Metodika kurzu, forma studia
Náplň kurzu je rozdělena do čtyřhodinových výukových bloků. Každý blok je kombinací výkladové části a aktivního procvičení látky při řešení příkladů a případových studií.

Lektorské zajištění
Externí spolupracovníci společnosti INSTITUT INPRO, a.s. jsou akreditováni Českým institutem pro marketing (CIMA) pro výuku tohoto programu.

Cena kurzu
28.000,- Kč + DPH (v zákonné výši) za jednoho účastníka*.
Jde-li o rekvalifikaci přes ÚP, DPH odpadá.
V ceně je zahrnut poplatek za závěrečnou zkoušku.
Informace o slevách zde.

Místo konání
V učebnách společnosti INSTITUT INPRO, a.s., Praha 1, Samcova 1.

Termín závěrečných zkoušek
Závěrečné zkoušky se konají vždy v lednu a v červnu. O aktuálním termínu budete vždy v předstihu na tomto místě informováni. 

Příprava na zkoušku Marketing CIMA A
Opakovací seminář / simulace zkoušky - není součástí kurzu Marketing CIMA A.
Více informací
zde.

Garant
Český institut pro marketing (CIMA), člen Evropské marketingové konference EMC.

 

 

Marketing CIMA-A / funkce Marketingový manažer

akreditace MŠMT (další vzdělávaní pedagogických pracovníků)
Vybraný termín:

14.10.2015 –  7.1.2016  Praha Upřesnující informace k termínu

Cena
28 000 Kč + 21% DPH

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.

Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci.

Nebo použijte poptávkový formulář.