Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální. Podobné kurzy naleznete zde.

Manuál komunikace s médii – základy Public Relations

Základní info

Popis kurzu

Manuál komunikace s médii – základy Public Relations

Cíle kurzu

Zorientujete se v základech budování vztahů s médii, odnesete si vlastní "PR manuál" a budete vědět, jak připravovat tiskové zprávy a další akce pro média.

Určeno pro

Seminář ocení každý, kdo se chce seznámit s pravidly vztahů s médii. Týká se to tedy především začínajích kolegů "píáristů" z interní komunikace, marketingu, personálního útvaru i z jiných oblastí.
Seminář je prostě pro všechny, kteří chtějí porozumět práci v oblasti PR.

Obsah kurzu

• co média vlastně chtějí – struktura a specifika sdělovacích prostředků,
• postupy dobré tvorby tiskové informace: formy a techniky, práce s tématem,
• Public Relations a jeho místo v marketingovém mixu,
• akce pro média – typy akcí, tipy a triky,
• nástroje a postupy PR,
• tisková oprava, omluva – ano či ne a pokud ano, kdy a jak?
• média a právo,
• kdy jsou třeba služby agentury a jak si vhodnou agenturu vybrat,
• když přijde krize – hlavní principy zvládání nenadálých situací,
• monitoring médií, follow up.

Poznámka

Samozřejmostí je občerstvení, podkladové materiály a osvědčení o absolvování pro každého účastníka.

Manuál komunikace s médii – základy Public Relations

Vybraný termín:

10.4.2018 –  11.4.2018  Praha Upřesnující informace k termínu

Cena

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je tři a šest ? Součet zapište číslicemi.