Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální.

Manažerské rozhovory – klíč ke komunikaci s podřízenými

kurz

Základní info

Úvod
K základním dovednostem manažera patří kromě jiného umění efektivně vést rozhovory s lidmi, které řídí. Jsou to přijímací rozhovory, hodnoticí rozhovory, vytýkací a propouštěcí rozhovory. Každá z těchto situací klade na manažera jiné nároky. Mají však jedno společné – jsou důležitým prostředkem výběru lidí, jejich řízení a motivace.

Cíle
Absolventi kurzu budou schopni připravit se na různé typy rozhovorů, vést základní typy manažerských rozhovorů, uplatnit strategii pozitivního řízení, vhodně reagovat na různé typy chování svých podřízených.

Obsah
Význam rozhovorů, které manažer vede se svými podřízenými a jejich zvláštnosti. Příprava a správné vedení přijímacího rozhovoru, vytýkacího rozhovoru, motivačního rozhovoru, propouštěcího rozhovoru s ohledem na důvody propuštění.

Metodika
Interaktivní výklad s diskuzí, hraní rolí, videotrénink se zpětnou vazbou, cvičení, sebereflektivní metoda, modelové situace z praxe, rozbor vzdělávacího DVD.

Určeno
Všem manažerům, kteří chtějí zlepšit své komunikační dovednosti, dobře řídit a motivovat svůj tým.

Manažerské rozhovory – klíč ke komunikaci s podřízenými

Vybraný termín:

9.12.2014 –  10.12.2014  Praha

Cena
8 500 Kč + 21% DPH

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.

Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci.

Nebo použijte poptávkový formulář.