Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální.

Kvalitní komunikací ke splnění cílů „kvalitáře“

kurz

Základní info

Úvod
Jistě jste se setkali s mnohdy nepochopitelným a neodůvodněným odporem spolupracovníků k realizaci systémových požadavků norem managementu kvality. Případně jsou požadavky plněny formálně bez pochopení jejich smyslu. Jednou z příčin bývá nejen nedostatečné vysvětlení smyslu požadavků ze strany pracovníků managementu kvality, ale také jejich poměrně slabá připravenost řešit „drobné“ komunikační problémy při jejich praktické každodenní aplikaci.

Cíle
Připravit pracovníky managementu kvality na komunikaci s ostatními spolupracovníky. Naučit účastníky rozpoznávat komunikační bariéry. Ukázat systémové prvky, které mohou umožnit překonávání komunikačních bariér. Naučit účastníky komunikovat při prosazování cílů managementu kvality.

Obsah
Požadavky normy ISO 9001 napomáhající komunikaci. Komunikace. Případové studie. Asertivita v managementu kvality. Silová pole a jejich analýza.

Metodika
Interaktivní výklad s cílenou diskuzí, příklady, modelové situace, případové studie.

Určeno
Pracovníkům z oboru managementu kvality, kteří potřebují přesvědčit nejen ostatní spolupracovníky, ale i manažery, o potenciálních přínosech aplikace jednotlivých prvků systémových norem při dosahování cílů organizace a odstraňování překážek, které způsobují omezení a ztráty.

Kvalitní komunikací ke splnění cílů „kvalitáře“

Vybraný termín:

24.10.2018  Praha
09:00 – 16:00 hod.

Cena
3 300 Kč + 21% DPH

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.

Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci.

Nebo použijte poptávkový formulář.