KOMUNIKAČNÍ STRATEGIE - PR A KRIZOVÁ KOMUNIKACE, MEDIÁLNÍ TRÉNINK

  • Místo konání

  • Region:
    Praha
  • Adresa:
    Školící centrum agentury AHA, Na Pankráci 30, P4, metro C- Vyšehrad + profesionální filmové a TV studio v Praze.
  • Termín

  • Od – do:
    10.- 12.3.2010 od 9.00 do 17.00 hodin.
  • Doba trvání:
    3 dny
  • Počet vyučovaných hodin:
    24
  • Cena *

  • Cena:
    15000 Kč
  • Popis ceny:
    8.900,- Kč  / po slevě 15% 7.565,- Kč krizová a mediální komunikace 2 dny 15.000,- Kč  / po slevě 15% 12.750,- Kč mediální trénink v TV studiu  1 den

Popis kurzu KOMUNIKAČNÍ STRATEGIE - PR A KRIZOVÁ KOMUNIKACE, MEDIÁLNÍ TRÉNINK

KOMUNIKAČNÍ STRATEGIE - PR A KRIZOVÁ KOMUNIKACE, MEDIÁLNÍ TRÉNINK 
- než se rozsvítí červené světlo; příprava na vystoupení v médiích, simulace rozhovorů s novináři, práce v profi TV studiu.

CÍL
Trénink je zaměřen na seznámení s úlohou PR, poznáním pravidel krizové komunikaci, k získání potřebných dovedností při komunikaci s novináři a médii a  k přípravě na vystoupení v médiích. Je zaměřen vysoce prakticky - na teoretické základy navazuje zejména konkrétní příprava a provedení mediální a krizové komunikace a  vystoupení v médiích "na nečisto" s odborníky v profesionálním studiu. Poznáte své silné i slabé stránky, naučíte se udržet pozornost, formulovat své odpovědi pro média a připravit se na možné novinářské chytáky.

CO SE ÚČASTNÍCI NAUČÍ
-          seznámí se s úlohou PR a s mediálními taktikami a strategiemi
-          pochopí a naučí se realizovat principy krizové komunikace
-          poznají zásady živého vysílání ve studiu
-          udržovat pozornost a formulovat odpovědi pro média
-          rozeznají manipulační techniky a dokážou jim čelit
-          vyzkoušejí si několik typů rozhovorů s novináři
-          rozpoznají své silné i slabé stránky při vystoupení v médiích
-          získají cenné rady od profesionálů (oblečení, doplňky, vizáž, postoj a gesta)

OBSAH
PR,  KRIZOVÁ A MEDIÁLNÍ KOMUNIKACE 

1. - 2. den

  • Vztahy s veřejností - Public Relations
  • Smysl a cíle PR
  • Vztahy s médii - Media Relations
  • Publicita
  • Monitoring tisku
  • Vyhodnocování PR aktivit
  • Krizová komunikace - co je krize, jak ji identifikovat, postup při krizové komunikaci, chyby při krizové komunikaci
  • Proč a jak sdělit něco nepříjemného
  • Potřeba uvolnit správné informace ve správný čas
  • Základní principy komunikace s médii - kontakt a komunikace s novináři, pravidla pro psaní tiskové zprávy, desatero komunikace  s novináři
  • Jak přesvědčit novináře (redaktora) - příprava a průběh rozhovoru, vaše práva, autorizace
  • Zákonnitosti mediálního rozhovoru (čas, typ rozhovoru, zkratka)
  • Příprava podkladů, osobnost řečníka
  • Formulace odpovědí na podpásové nebo nepříjemné dotazy
  • Co dělat, když se do odpovědi zamotáte, je vhodná formulace NO COMMENT?
  • Nácvik různých typů rozhovorů a vystoupení

3. den
MEDIÁLNÍ TRÉNINK - TV studio, nácvik:

  • Interview - základní zásady
  • Formulace odpovědí - teoretické základy, nácvik
  • Jak odpovídat, pokud neznám odpověď
  • Zvládání nesnadných nebo podpásových dotazů
  • Zásady živého vysílání
  • Image a styl pro vystoupení v médiích, vizuální stránka, neverbální komunikace
  • Práce s technikou - projev na mikrofon, snímání kamerou
  • Jak překonat trému a projevy nervozity při vystoupení
  • Trénink vystoupení v médiích (TV nebo rozhlasové studio)
  • Analýza vystoupení, určení silných a slabých stránek vystoupení, zpětná vazba
  • Audio a videotrénink - opakovaná vystoupení, záznam na CD/DVD

3 denní trénink  (24 vyuč. hod.)

METODY
Praktický trénink vedený odborníky z  médií. Každý účastník tréninku získá individuální zpětnou vazbu a doporučení dalšího rozvoje + záznam svých vystoupení na DVD.

LEKTOŘI
Jozef Ftorek, M.A. -  lektor a konzultant PR a média, VŠ pedagog a žurnalista, nebo
Štěpánka Duchková - TV moderátorka, mediální konzultanka,
PhDr. Marie Retková  - televizní hlasatelka, rozhlasová moderátorka, moderátorská a redakční praxe.
Techničtí pracovníci + profesionální kameraman a zvukový technik ve filmovém studiu.


MÍSTO KONÁNÍ
Školící centrum ag. AHA, Na Pankráci 30, P4, metro C- Vyšehrad
+ profesionální filmové a TV studio v Praze.

Objednat účast na kurzu - KOMUNIKAČNÍ STRATEGIE - PR A KRIZOVÁ KOMUNIKACE, MEDIÁLNÍ TRÉNINK
Máte-li dotaz kontaktujte dodavatele kurzu.
Jméno:
Společnost:
Pozice ve firmě:
Text:
E-mail:
Telefon:
Tato objednávka se Vám přičte do klubu Educity
Pokud ještě nemáte klubovou kartu, zaregistrujte se zde a kartu Vám zašleme zdarma.
Číslo Vaší klubové karty:
  
Ulice:
Město:
IČ:
PSČ:
DIČ:
Kontrola proti spamu. Kolik je pět a čtyři ? Součet zapište číslicemi.

Vyplněním formuláře poskytuji správci webu společnosti IVITERA a.s., Kafkova 16, 160 00 Praha, souhlas se zpracováním svých osobních údajů v nezbytném rozsahu za účelem zaslání vyžádané informace o nabídce vzdělávacích akcí společností IVITERA a.s. a pro zpřístupnění těchto údajů k zaslání vyžádané informace vhodným vzdělávacím společnostem. To vše v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů.

Souhlas poskytuji dobrovolně na dobu neurčitou. Zároveň prohlašuji, že mnou uvedené údaje jsou pravdivé. Souhlas může být kdykoli odvolán.

Správce prohlašuje, že bude zpracovávat údaje v souladu s platnou právní úpravou a pouze k účelům, ke kterým mu byl poskytnut souhlas.

Odesláním formuláře souhlasím s obchodními podmínkami

*Objednávka kurzu či žádost o více informací je zaslána přímo dodavateli vzdělávání. Ceny kurzů bez slev na EduCity jsou stejné jako u dodavatelů. Uplatnění slev u LAST MINUTE a Akčních kurzů pouze při objednání přes EduCity.
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace