Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální. Podobné kurzy naleznete zde.

Komunikační dovednosti v kontaktu s klientem

Základní info

kurz je určen pro pracovníky obchodních i státních institucí, kteří jsou v každodenním telefonickém či osobním kontaktu s klienty, musí dbát na dokonalý prozákaznický přístup při řešení jejich požadavků a potřeb a tím budovat pozitivní vztahy a loajalitu zákazníků. Určeno pro max. 12 osob.

Cíl: zvýšit profesionalitu pracovníků, zvýšit kvalitu poskytovaných služeb, zlepšit komunikační dovednosti v kontaktu s klientem s ohledem na charakter práce, naučit pracovníky, jak pozitivně působit na zákazníka a tím také předcházet konfliktům v osobním kontaktu, naučit se používat účinné komunikační techniky, naučit se nebrat si osobně nastalé komunikační situace a řešit je bez emocí
  • profesionální přístup
  • kdo je zákazník • jeho potřeby a očekávání
  • zásady komunikace se zákazníky
  • pozitivní komunikační a vztahové prvky
  • možnosti ovlivňování
  • nekonfliktní zvládání námitek zákazníků
  • prevence a řešení konfliktů
  • praktická cvičení
  • diskuze • odpovědi na dotazy

Komunikační dovednosti v kontaktu s klientem

Vybraný termín:

2.6.2016  Praha Upřesnující informace k termínu

Cena
3 490 Kč

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je šest a tři ? Součet zapište číslicemi.