Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální. Podobné kurzy naleznete zde.

Komunikace s nemotivovaným klientem

Základní info

Cílem kurzu je rozvoj profesních dovedností při práci s klientem (obzvláště při navazování a udržení spolupráce), reflektované využívání vlastní motivace k práci a při práci s klientem, porozumění vztahu motivace, potřeb a hodnot a praktické využití v práci s klienty a zlepšování vlastních komunikačních dovedností při získávání klienta ke spolupráci.

Obsah kurzu:

  • základní pojmy spojené s motivací,
  • portrét nemotivovaného klienta,
  • vlastní motivace v životě,
  • pomoc a kontrola jako cesty k navázání a udržení spolupráce,
  • nácviky vedení rozhovoru s komentáři a korekcí,
  • reflexe změn a revize cílů,
  • vlastní motivace k práci s klienty,
  • motivace, potřeby a hodnoty klientů,
  • zdroje klientů,
  • nácviky vedení rozhovoru v modelové situaci s komentáři a korekcí

Komunikace s nemotivovaným klientem

rekvalifikace - akreditované MPSV (podle zákona č. 108/2006 Sb.)
Vybraný termín:

25.1.2018 –  26.1.2018  Praha
09:00 – 16:30 hod.

Cena
1 950 Kč

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je osm a šest ? Součet zapište číslicemi.