Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální. Podobné kurzy naleznete zde.

KOMUNIKACE S MANAŽERY, OBCHODNÍMI PARTNERY A KOLEGY - trénink jednání a vystupování pro asistentky, sekretářky a recepční - 2denní

Základní info

Určeno pro
asistentky, sekretářky, recepční, jejichž náplní práce je každodenní kontakt s partnery, kolegy, spolupracovníky, hosty v rozmanitých pracovních situacích.

Cíl:
* Naučit se být taktní a diplomatický, současně však partnerský a profesionální
* Poznat lépe silné a slabé stránky sebe sama a naučit se, jak jednat efektivně s kolegy
* Vyzkoušet si náročné situace v bezpečném prostředí tréninku a získat zpětnou vazbu
* Získat náměty k technikám, formulacím a postupům, které mi mohou usnadnit náročné i nečekané profesionální situace

Obsah:
Sebepoznání jako základ pochopení svých komunikačních strategií
* Osobnost jako ledovec, co mne utvářelo a proč jsem taková, jaká jsem
* Poznání svých základních nastavení v podobě psychotestu osobnosti
* Možnost poznat sami sebe a lépe pochopit odlišnosti jiných
* Strategie, jak zacházet s jinými typy, jejich silné a slabé stránky
Firma a já
* Požadavky na profesionalitu asistentky a recepční
* Osobní a profesní role, jejich standardy, očekávání a rozpory
* Firemní kultura a atmosféra
Asistentské dovednosti
* Co sehrává roli při vnímání druhých – sociální percepce
* Jak vytvořit co nejlepší první dojem
* Ice break aneb navázání vstřícného kontaktu, přivítání hostů
* Kontakt tváří v tvář – důležité fáze, které někdy rozhodují o dalším vývoji setkání
* Small talk
* Úprava pracovního prostředí
* Umění péče o klienta
Komunikační dovednosti
* Jak se vyjadřovat, abychom byli pro ostatní srozumitelní
* Co na nás prozradí neverbální komunikace
* Umění naslouchat – klíč k úspěšné reakci
* Specifika komunikace po telefonu, fáze profesionálního hovoru
* Umění předávat správné informace ve správný čas
* Neefektivní komunikace – brzda dobrých vztahů
Vztahové strategie a spolupráce
* Jednání typu – agresivita – asertivita – pasivita – manipulace
* Partnerský přístup ke spolupráci s druhými
* Charakteristika jednotlivých strategií a jejich možnosti
* Umění vstřícnosti a profesionální asistence, odvaha říci Ne
Řešení náročných situací, jejich možné scénáře, průběh, ztráty a zisky

Metody výuky:
Výklad v minimální míře, diskuze, praktická cvičení, testy, modelové situace.

Další informace a objednávky na
!/courseDetail/01001000016F2http://www.studiow.cz/#!/courseDetail/01001000016F2

KOMUNIKACE S MANAŽERY, OBCHODNÍMI PARTNERY A KOLEGY - trénink jednání a vystupování pro asistentky, sekretářky a recepční - 2denní

Vybraný termín:

1.10.2014 –  2.10.2014  Praha 2 Upřesnující informace k termínu

Cena
8 600 Kč + 21% DPH

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je sedm a pět ? Součet zapište číslicemi.