Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální.

Key Account Management

kurz

Základní info

Úvod
Udržení a rozvoj profitabilních vztahů s nejdůležitějšími zákazníky se v poslední době stává jedním z klíčových faktorů udržení dobrých obchodních výsledků firmy. Jednání s těmito zákazníky je však stále náročnější, vzhledem k vysoce konkurenčnímu tržnímu prostředí současného obchodního světa. Tento kurz byl vytvořen na základě zkušeností úspěšných Key Account Managerů z celé Evropy a poskytne Vám kvalitní návod, jak úspěšně pracovat i s těmi nejnáročnějšími zákazníky.

Cíle
Uvědomit si roli a postavení Key Account Managera a všechny oblasti, které musí dobře ovládat, aby byl úspěšný. Definovat Vaše klíčové zákazníky a odhadnout jejich kritéria rozhodování. Rozvinout strategický přístup k řízení Vašich nejdůležitějších zákazníků. Identifikovat klíčové aktivity a přidanou hodnotu, kterou musí úspěšný Key Account Manager zákazníkovi přinést.

Obsah
Role a poslání Key Account Managera. Určení klíčových zákazníků a naplánování „úspěchu“. Řízení vztahu s klíčovými zákazníky. Strategie k úspěšnému ovlivnění rozhodovací skupiny. Řízení strategických zákazníků.

Metodika
Interaktivní výklad s diskuzí, testy, hraní rolí, případové studie, soutěže, videotrénink.

Určeno
Začínajícím i zkušeným Key Account Managerům, manažerům prodeje a všem, kteří jsou zodpovědní za zákazníky se strategickým významem pro firmu – ať už díky velikosti a potenciálu nebo renomé.

Key Account Management

Vybraný termín:

26.4.2018 –  27.4.2018  Praha
09:00 – 16:00 hod.

Cena
7 400 Kč + 21% DPH

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.

Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci.

Nebo použijte poptávkový formulář.