Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální.

Když při spolupráci mezi generacemi dochází nejen nápady, ale i abeceda

kurz

Základní info

Úvod
Nejčetnější a nejaktivnější generace X se nám dostává do sněmovny, generace Y pomalu přebírá pomyslná korporátní „kormidla“, generace Z se nám pomalu „tlačí“ na pracovní trh a možná trochu neomaleně hlásá, že bez technologií žít nedokáže, a média se pomalu zamýšlejí, jaká bude nová generace Alfa. Jak se mezigenerační soužití odrazí ve firmách a na co by se personalisté měli připravit?

Cíle
Absolventi kurzu budou schopni formulovat, jaká specifika jsou pro jednotlivé generace na trhu práce typická, jak je jimi v praxi ovlivněn vztah zaměstnanec – zaměstnavatel a na praktických příkladech uvidí, jak tato specifika překlopila řada společností do firemní praxe.

Obsah
Baby Boomers, X, Y a Z: 4 generace na trhu práce – jací jsou v práci a v životě? Co je pro ně důležité z pohledu životních hodnot a co od svých životů vlastně očekávají? Co konkrétně mohou manažeři a personalisté od mladých generací očekávat a na co by se měli ve společnostech postupně připravovat? Je situace v České republice jiná než v zahraničí? Jak se stát firmou, která bude pro mladé talenty atraktivní a která dokáže plně využít jejich potenciálu? Čeho si všímat, když „Y“ a „Z“ nabíráme? A je generace X vůbec ještě perspektivní? Jak plně využít jejich potenciál?

Metodika
Neformální interaktivní workshop spojený s diskuzí, brainstormingy a výměnou zkušeností z praxe.

Určeno
Personalistům, personálním ředitelům, HR specialistům a dalším zájemcům o danou problematiku.

Když při spolupráci mezi generacemi dochází nejen nápady, ale i abeceda

Vybraný termín:

15.11.2018  Praha
09:00 – 16:00 hod.

Cena
2 900 Kč + 21% DPH

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.

Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci.

Nebo použijte poptávkový formulář.