Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální.

JEDINĚ KREATIVNÍ REKLAMA PRODÁVÁ

kurz

Základní info

aneb Jak jde kreativní reklama a prodej dohromady

Každý den svého života shlédneme podle výzkumů až několik tisíc reklam. Zákazník se tedy v záplavě reklamních sdělení během okamžiku rozhoduje, zda ho reklama zaujme anebo ji bude ignorovat – investice do reklamy je tedy zbytečná… Kreativita je jediná spolehlivá cesta, jak dělat reklamu efektivně a mít jistotu, že skutečně osloví cílovou skupinu. Kreativní reklama především šetří rozpočet, protože funguje skutečně na zákazníky! Musíme ovšem znát své zákazníky a dokázat komunikovat benefity svého produktu/značky/služby…

Hlavní cíle kurzu

  • Pochopíte základní principy reklamní tvorby
  • Zjistíte, jak se v reklamě tvoří příběh, který zaujme
  • Uvědomíte si, jak je důležité zadání pro tvorbu reklamy a jak ho vytvořit

Jak kurz probíhá
Výuka formou workshopu - kurz vás bude bavit! Nečekejte suchopárnou teorii, z níž, když vše půjde dobře, si vyberete několik drobných podnětů pro zlepšení své práce s týmem. Naopak! V kurzu budou samozřejmě teoretické bloky, ale vždy budou doplněny o diskusi, podněty a příklady z praxe, výměnu zkušeností mezi účastníky kurzu. Dále bude kurz nabízet prostor pro váš konkrétní plán, jak a co zavedete do své praxe za nezraňující podpory zkušeného lektora. Můžete si hrát, zkoušet si nové dovednosti, diskutovat o nich, zjišťovat, co funguje jinde.

Komu je kurz určen

  • Reklamním a komunikačním agenturám, grafickým studiím, kreativním shopům, kreativním oddělením,
  • marketingovým a obchodním oddělením, marketérům všech druhů a pozic,
  • manažerům, vedoucím týmů i jednotlivým odborníkům a specialistům,
  • odborným školám a studentům, kteří mají zájem o obor reklamy a hledají praktické zkušenosti
  • … a komukoliv, kdo chce profesně, odborně růst ve své kariéře a má zájem o marketing a reklamu.

Obsah kurzu

  • Jaká je naše značka – jaký má charakter naše komunikace
  • Kdo je zákazník a mluvíme řečí zákazníka
  • Příběhy kreativních reklam úspěšných značek
  • Co je to kreativní brief – zadání pro tvorbu reklamy
  • Co chcete sdělit? Umění najít klíčové sdělení
  • Jak se tvoří příběh reklamy
  • Síla visuálu
  • Jak propojit text a obraz v reklamě
  • Nejčastější kreativní metody
  • Nácvik vymýšlení atraktivní reklamy
  • Shrnutí, zhodnocení
  • Tvorba Akčního rozvojového plánu

Lektor kurzu
Kurz je veden zkušeným lektorem s mnohaletou praxí v oblasti vzdělávání dospělých. Lektor není pouze teoretik - oboru, který školí, se v praxi věnuje řadu let a je v něm stále aktivní. Jeho kvalitu garantujeme přísným výběrem, neustálými zpětnými vazbami a hodnocením jeho práce.

Lektorem tohoto kurzu je Vít Baloušek (http://cz.linkedin.com/in/vitbalousek) - zkušený praktik, má dlouholetou manažerskou praxi jako reklamní textař i kreativní ředitel, zná realitu našeho reklamního trhu s jeho specifiky. Je autorem první systematické příručky o kreativní tvorbě reklamy na našem trhu „Žijte a myslete kreativně“, vydal Computer press, http://knihy.cpress.cz/zijte-a-myslete-kreativne.html

Závěr kurzu
Každý účastník obdrží osvědčení ICV o absolvování kurzu.

JEDINĚ KREATIVNÍ REKLAMA PRODÁVÁ

Vybraný termín:

4.12.2014 –  5.12.2014  Praha

Cena
5 900 Kč + 21% DPH

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.

Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci.

Nebo použijte poptávkový formulář.