Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální. Podobné kurzy naleznete zde.

Jak zlepšovat kvalitu vašich služeb

Základní info

Popis kurzu

Jak zlepšovat kvalitu vašich služeb

Cíle kurzu

Získáte nový a hlubší pohled na kvalitu služeb. Seminář vychází z modelu, který již více jak 10 let přispívá k rozvoji kvality služeb v Německu, Rakousku, Švýcarsku i dalších zemích s bohatou sítí služeb.

Určeno pro

Určeno manažerům a majitelům hotelů, penzionů, restaurací, cestovních kanceláří. Užitečné poznatky zde najdou i zájemci, kterým záleží na dalším rozvoji firmy, mají zájem posilovat své postavení na trhu a poskytovat služby nejvyšší kvality.

Obsah kurzu

• management kvality a jak se to týká služeb,
• co je kvalita na světové úrovni, jak ji utvářet a udržovat – Kano model,
• metoda 5x proč – odhalování příčin problémů aneb jak za jednoduchým problémem mohou ležet vážné a na první pohled neviditelné příčiny,
• externí komunikace s klientem: ústní, telefonická, písemná, prostřednictvím mailu a sociálních sítí,
• jak na mystery shopping – jak zjistit skutečnou kvalitu, kterou zaměstnanci poskytují vašim klientům,
• jak nastavit efektivní komunikaci mezi vedením, zaměstnanci, klienty a ostatními stranami, např. dodavateli.

Poznámka

Samozřejmostí je občerstvení, podkladové materiály a osvědčení o absolvování pro každého účastníka.

Jak zlepšovat kvalitu vašich služeb

Vybraný termín:

28.5.2018 –  29.5.2018  Praha Upřesnující informace k termínu

Cena

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je tři a devět ? Součet zapište číslicemi.