Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální. Podobné kurzy naleznete zde.

JAK ZÍSKAT VDĚČNÉ ZÁKAZNÍKY ANEB JAK ZÍSKAT ZPĚT I NESPOKOJENÉHO KLIENTA

Základní info

Popis kurzu

JAK ZÍSKAT VDĚČNÉ ZÁKAZNÍKY ANEB JAK ZÍSKAT ZPĚT I NESPOKOJENÉHO KLIENTA

Cíle kurzu

Na semináři se dozvíte, jak se můžete svým klientům více přiblížit, jak zařídit, aby vaši firmu považovali za přáteskou a vstřícnou. Zjistíte, jak lze získat nové klienty skrze klienty stávající a jak případnou nespokojenost obrátit ve svůj prospěch. V průběhu semináře si rovněž sestavíte plán vlastních konkrétních kroků pro aplikování vstřícného klientského přístupu ve vaší firmě.
Lektor má se zaváděním principu vděčnosti bohaté zkušenosti z praxe vlastní firmy.

Určeno pro

Seminář je určen všem, kteří pravidelně pečují o klienty, řeší jejich přání, dotazy, připomínky a stížnosti.

Obsah kurzu

• co je princip vděčnosti, filozofie a zásady přátelského klientského servisu,
• očekávané trendy ve službách v blízké budoucnosti – co byste neměli opomenout,
• případová studie "jazyková škola" – konkrétní aplikované kroky, odezva a ekonomické výsledky po 6 měsících,
• předpoklady zavádění špičkového klientského servisu do praxe,
• orientace na dlouhodobé budování vztahu s klientem,
• modelová cvičení – ukázky a varianty špičkového klientského servisu v praxi,
• efektivní komunikace s klienty,
• zapojení zaměstnanců, předávání odpovědnosti,
• krizový management a prevence špatné pověsti,
• modelová cvičení – řešení různých typů stížností a reklamací,
• diskuze, sdílení zkušeností a praktická doporučení.

Poznámka

Samozřejmostí je občerstvení a podkladové materiály pro každého účastníka.
Každý účastník obdrží na konci semináře OSVĚDČENÍ o absolvování.

JAK ZÍSKAT VDĚČNÉ ZÁKAZNÍKY ANEB JAK ZÍSKAT ZPĚT I NESPOKOJENÉHO KLIENTA

Vybraný termín:

5.12.2016 –  6.12.2016  Praha Upřesnující informace k termínu

Cena

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je pět a tři ? Součet zapište číslicemi.