Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální. Podobné kurzy naleznete zde.

Jak vést, motivovat a udržet tým call centra

Základní info

Popis kurzu

Jak vést, motivovat a udržet tým call centra

Cíle kurzu

Na tomto semináři se seznámíte s prostředím call centra a nejrůznějšími problémy, se kterými se na pozici manažera nebo teamleadera můžete setkat.
Dozvíte se, v čem je vedení call centra specifické a jak se vyvarovat chyb, které by vaši manažerskou situaci mohly zkomplikovat. Seminář pojednává o týmovosti, která je v call centru stěžejní záležitostí.
Zjistíte také, jak pracovat s motivací zaměstnanců, co dělat s jejich fluktuací a jak provádět jejich hodnocení.

Určeno pro

Seminář je určen všem, kteří pracují na pozici manažera nebo teamleadera v call centru a rádi by zachovali pokud možno stálý a výkonný tým.

Obsah kurzu

• specifika prostředí call centra,
• jak postupovat při výběru pracovníků call centra,
• fluktuace pracovníků call center a co se s tím dá dělat,
• výhoda dobrého manažera call centra,
• jak dobře máte znát tým, který vedete,
• jak motivovat tým i jednotlivé zaměstnance,
• jak provádět hodnocení a hodnoticí pohovory,
• praktické nácviky typických situací v komunikaci s týmem call centra.

Poznámka

Samozřejmostí je občerstvení, podkladové materiály a osvědčení o absolvování pro každého účastníka.

Jak vést, motivovat a udržet tým call centra

Vybraný termín:

3.10.2017  Praha Upřesnující informace k termínu

Cena

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je jedna a jedna ? Součet zapište číslicemi.