Jak nejlépe využít SOCIÁLNÍ MÉDIA pro váš business na maximum!

Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální. Podobné kurzy naleznete zde
  • Lektor

  • Popis
    Mgr. Adam Zbiejczuk
    Sociálním sítím se věnuje od roku 2007, staral se o on-line komunikaci mBank v době jejího vstupu na trh, působil v agenturách Ataxo Czech a H1.cz, kde spoluvytvářel nástroj pro monitoring sociálních sítí Social Insider a od roku 2012 je konzultantem na volné noze a spolumajitelem agentury Influencer.cz. Staral se o kampaně pro značky jako Apple, Generali, Hypoteční banka, školil týmy Masarykovy univerzity, Akademie věd, Aegon životní pojišťovny, pr a mediální agentury a další. V současnosti má na starosti sociální sítě např. pro BMW Česká republika a pomáhá projektu ROI Hunter (pokročilá reklamní platforma spojující Facebook a Google Analytics) proniknout na polský trh. Založil anglicky psaný web Babel Guide zaměřený na sociální média ve střední a východní Evropě. Učí na Filozofické fakultě Masarykovy univerzity.
  • Místo konání

  • Region:
    Praha
  • Adresa:
    CzechTrade, Dittrichova 21, Praha 2
  • Termín

  • Doba trvání:
    1 den
  • Počet vyučovaných hodin:
    7
Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální. Podobné kurzy naleznete zde

Popis kurzu Jak nejlépe využít SOCIÁLNÍ MÉDIA pro váš business na maximum!

Úspěch se měří v  kvalitě a nadšení vašich fanoušků!

ANOTACE semináře:

 

  • Co stojí za úspěchem sociálních sítí
  • Je to bublina nebo revoluce?
  • Sociální média jako prostor pro osobnější fungování značek
  • Co chtějí fanoušci a jak je získat
  • Příklady nepochopení soc. sítí ve firmách
  • Kdo by se měl ve firmě o soc. média starat
  • Jak nastavit strategii pro využívání soc. médií ve firmě
  • Facebookové stránky a aplikace
  • Facebook Edgerank – aneb proč FB nezobrazuje váš obsah
  • Jak vytvářet poutavý obsah
  • Druhy propagace na Facebooku
  • Pokročilé způsoby reklamy na Facebooku
  • Twitter a influenceři
  • Síla LinkedIn pro jednotlivce i firmy
  • Foursquare / Swarm - location based social networks
  • Diskusní fóra a budování komunit
  • Monitoring sociálních sítí

 

Aby pro vás byl seminář co nejpřínosnější a chcete-li využít individuální posouzení vašich profilů lektorem, odpovězte prosím, na následující otázky:  

1) Používáte Facebook pro osobní využití, pokud ano, jak dlouho a jak intenzivně?
2) Používáte Facebook pro profesionální využití, pokud ano, jaké stránky či skupiny spravujete?
3) Máte zkušenosti s Facebook Ads?
4) Máte zkušenosti s Facebookovými aplikacemi?
5) Jaké další soc. sítě používáte?
6) Jaké další soc. sítě vás zajímají - chcete se jim na školení věnovat?
7) Jaké oblasti firemního použití vás zajímají - marketing, sales, customer care, PR, HR - něco dalšího?
8) Tří témata z programu, která jsou pro vás výrazně důležitá?
9) Co byste naopak klidně přeskočili?
10) Jakékoli vaše konkrétní požadavky nebo zájmy, na co by se nemělo zapomenout.

Odpovědi na otázky prosím vpisujte do pole poznámky, které naleznete v objednávkovém formuláři tohoto semináře.

Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální. Podobné kurzy naleznete zde

Kontaktovat firmu - Česká agentura na podporu obchodu CzechTrade

Váš email:
Váš dotaz:
Kontrola proti spamu. Kolik je osm a deset ? Součet zapište číslicemi.

Dodavatel veřejného kurzu

Česká agentura na podporu obchodu CzechTrade

Prosíme zmiňte EduCity
při kontaktování dodavatele

Adresa

Dittrichova 21, 128 01 Praha 2

Kontakty


*Objednávka kurzu či žádost o více informací je zaslána přímo dodavateli vzdělávání. Ceny kurzů bez slev na EduCity jsou stejné jako u dodavatelů. Uplatnění slev u LAST MINUTE a Akčních kurzů pouze při objednání přes EduCity.
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace