Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální. Podobné kurzy naleznete zde.

Jak nastavit motivující systém odměňování

Kurzem Vás provede Ing. Robert Němeček

V obchodu se pohybuji od roku 2002 a za tu dobu jsem měl nespočet příležitostí zjistit, že na prvním místě jsou vždy potřeby zákazníka. Snažím se být…

Základní info

Proč se zabývat provizním systémem?

Nastavení fungujícího systému motivace a hodnocení členů (nejen) obchodního týmu je zásadní pro úspěch každé firmy a zároveň představuje věčnou výzvu pro obchodní ředitele, jednatele či majitele firem. Dynamika změn na jednotlivých trzích klade čím dál vyšší nároky na obchodní týmy. V rámci jednodenního semináře Vám ukážeme principy a možné přístupy, jak se systémem odměňování pracovat tak, aby co nejvíce motivoval.

 

Cíle semináře

Aby provizní systém efektivně fungoval a zároveň motivoval celý obchodní tým, je potřeba jej zasadit do uceleného konceptu motivace a odměňování zaměstnanců. Na semináři se proto společně podíváme na různé přístupy, jak nastavit motivující provizní systém s ohledem na roli obchodníka a velikost obchodního případu. Důležitou roli hraje i charakteristika trhu, na kterém se pohybujete, vašeho produktového portfolia i koncových zákazníků.

 

Na semináři Vám ukážeme řadu různých modelů provizního systému s ohledem na profil Vaší společnosti. Představíme konkrétní nástroje, jak efektivně měřit dopad vašeho systému hodnocení na motivaci. A díky semináři tak získáte konkrétní návody a praktická doporučení, jakož i upozornění na nejčastější chyby týkající se provizního systému coby součásti systému odměňování.

 

Seminář Vám pomůže:

  • Získáte zpětnou vazbu na váš systém a budete i vědět, zda je správně nastavený a proč.
  • Získáte možnost srovnání a inspiraci díky různému pohledu na věc.
  • Budete mít unikátní možnost výměny zkušeností s ostatními účastníky.
  • Budete vědět, jak nastavit systém, pokud ho zcela předěláváte nebo vytváříte.

 

 

Agenda:

 

  • Provizní systém jako součást systému hodnocení a odměňování.
  • Provize, bonusy a obecně části variabilní složky mzdy.
  • Motivují Vaše obchodníky jen peníze? Na příkladu si ukážeme, že to tak většinou není.
  • Role obchodníků z pohledu provizního systému - má smysl mít různé typy obchodníků?
  • Provizní systém v návaznosti na trhu a produktech - proč se liší provizní systémy s ohledem na zaměření firmy.
  • Perioda vyplácení provizí - jak a kdy dává smysl vyplácet provize.
  • Typy a formy provizí
  • Provize v rámci adaptace - spojení adaptace obchodníka s provizním systémem. Jak jednoduše na to?

 

Řekli o školení:

 

„Velmi se mi líbilo propojení praktické části s částí týkající se personalistiky, motivace aj. Jde tak o ucelený a velmi povedený koncept.Řadu věcí využiji v praxe a uvažuji o změně našeho systému“ P.K.

„Pohybuji se v obchodě již 15 let a s tímto pojetím jsem se setkal úplně poprvé.Dozvěděl jsem se řadu opravdu přínosných informací.“ PM

 

„Bylo to pro mě velice přínosné, uvědomil jsem si širší souvislosti.“ KT

 

Určeno pro: obchodní ředitele, majitele firem, jednatele, management obecně

Jak nastavit motivující systém odměňování

Vybraný termín:

11.10.2016  Praha

Cena
4 900 Kč + 21% DPH

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je devět a čtyři ? Součet zapište číslicemi.