Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální. Podobné kurzy naleznete zde.

Jak nastavit motivující systém odměňování

Kurzem Vás provede Ing. Robert Němeček

V obchodu se pohybuji od roku 2002 a za tu dobu jsem měl nespočet příležitostí zjistit, že na prvním místě jsou vždy potřeby zákazníka. Snažím se být…

Základní info

Proč se zabývat provizním systémem?

 

Nastavení fungujícího systému motivace a hodnocení členů obchodního týmu je zásadní pro úspěch každé firmy a zároveň představuje věčnou výzvu pro obchodní ředitele, jednatele či majitele firem. Dynamika změn na jednotlivých trzích klade čím dál vyšší nároky na obchodní týmy. V rámci jednodenního semináře Vám ukážeme principy a možné přístupy, jak s provizním systémem (systémem odměňování aj.) pracovat tak, aby co nejvíce motivoval.

 

Cíle semináře

 

Aby provizní systém efektivně fungoval a zároveň motivoval celý obchodní tým, je potřeba jej zasadit do uceleného konceptu motivace a odměňování zaměstnanců. Na semináři se proto společně podíváme na různé přístupy, jak nastavit motivující provizní systém s ohledem na roli obchodníka a velikost obchodního případu. Důležitou roli hraje i charakteristika trhu, na kterém se pohybujete, vašeho produktového portfolia i koncových zákazníků.

 

Po absolvování semináře:

  • Získáte inspiraci pro úpravu či doplnění stávajícího systému odměňování, aby byl ještě lepší.
  • Uvidíte, co ve stávajícím nastavení upravit tak, aby co nejlépe reflektovalo Vaše výrobky, služby a trhy, na kterých se pohybujete.
  • Zíískáte jistotu, že stávající systém máte správně nastavený, a budete vědět i proč.
  • Získáte relevantní podklady pro přípravu úplně nového funkčního systému odměňování.
  • Budete se moci podělit o své zkušenosti s ostatními účastníky a naopak od nich získáte zpětnou vazbu a řadu triků a doporučení (málokde takovéto informace můžete získat).

 

Agenda:

  • Provizní systém jako součást systému hodnocení a odměňování.
  • Provize, bonusy a obecně části variabilní složky mzdy.
  • Motivují Vaše obchodníky jen peníze? Na příkladu si ukážeme, že ne vždy to tak je.
  • Role obchodníků z pohledu provizního systému - má smysl mít různé typy obchodníků?
  • Provizní systém v návaznosti na trh a na produkty - proč se liší provizní systémy s ohledem na zaměření firmy?
  • Perioda vyplácení provizí - jak a kdy dává smysl vyplácet provize?
  • Typy a formy provizí.
  • Provize v rámci adaptace - spojení adaptace obchodníka s provizním systémem. Jak jednoduše na to?
  • Hodnocení a hodnotící pohovor jako součást motivace obchodníků a práce s nimi.

 

Řekli o školení:

 „Velmi se mi líbilo propojení praktické části s částí týkající se personalistiky, motivace aj. Jde tak o ucelený a velmi povedený koncept.Řadu věcí využiji v praxe a uvažuji o změně našeho systému“ PK

„Pohybuji se v obchodě již 15 let a s tímto pojetím jsem se setkal úplně poprvé.Dozvěděl jsem se řadu opravdu přínosných informací.“ PM

 „Samotné školení bylo velmi prospěšné. Ocenil jsem však i možnost výměny informací a zkušeností s kolegy na podobných pozicích. Díky tomu vím, jak se k systému odměňování ve firmě postavím.“ AR

Jak nastavit motivující systém odměňování

Vybraný termín:

14.9.2016  Praha

Cena
4 900 Kč + 21% DPH

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je čtyři a pět ? Součet zapište číslicemi.