Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální. Podobné kurzy naleznete zde.

Jak nastavit motivující provizní systém

Kurzem Vás provede Ing. Robert Němeček

V obchodu se pohybuji od roku 2002 a za tu dobu jsem měl nespočet příležitostí zjistit, že na prvním místě jsou vždy potřeby zákazníka. Snažím se být…

Základní info

Proč se zabývat provizním systémem?

Nastavení fungujícího systému motivace a hodnocení členů obchodního týmu je zásadní pro úspěch každé firmy a zároveň představuje věčnou výzvu pro obchodní ředitele, jednatele či majitele firem. Dynamika změn na jednotlivých trzích klade čím dál vyšší nároky na obchodní týmy. Reaguje váš provizní systém na měnící se podmínky na trhu a na jednotlivé role obchodníků? Jakou motivaci vedle finančního ohodnocení svým obchodníkům poskytujete?

Cíle semináře

Aby provizní systém efektivně fungoval a zároveň motivoval celý obchodní tým, je potřeba jej zasadit do uceleného konceptu motivace a odměňování zaměstnanců. Na semináři se proto společně podíváme na různé přístupy, jak nastavit motivující provizní systém s ohledem na roli obchodníka a velikost obchodního případu. Důležitou roli hraje i charakteristika trhu, na kterém se pohybujete, vašeho produktového portfolia i koncových zákazníků.

Dvojice lektorů Vám na semináři nabídne model motivujícího provizního systému s ohledem na profil Vaší společnosti. Představíme konkrétní nástroje, jak efektivně měřit dopad vašeho systému hodnocení na motivaci. Díky semináři tak získáte konkrétní návody a praktická doporučení, jakož i upozornění na nejčastější chyby týkající se provizního systému coby součásti systému odměňování.

Agenda:

  • Provizní systém jako součást systému hodnocení a odměňování
  • Provize versus bonusy
  • Jen peníze nestačí
  • Role obchodníků z pohledu provizního systému
  • Provizní systém v návaznosti na trhu a produktech
  • Perioda vyplácení provizí
  • Typy a formy vyplácení provizí
  • Provize v rámci adaptace
  • Hodnocení a hodnotící pohovor – modelové situace, interaktivní workshop

Řekli o školení:

„Velmi se mi líbilo propojení praktické části s částí týkající se personalistiky, motivace aj. Jde tak o ucelený a velmi povedený koncept.“ J.H.

„Pohybuji se v obchodě již 15 let a s tímto pojetím jsem se setkal úplně poprvé.“ PM

„Bylo to pro mě velice přínosné, uvědomil jsem si souvislosti.“ KT

Registrace je možná přes tento registrační formulář.

Jak nastavit motivující provizní systém

Vybraný termín:

24.1.2018  Praha
09:00 – 16:30 hod.

Cena
4 900 Kč + 21% DPH

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je deset a čtyři ? Součet zapište číslicemi.