Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální. Podobné kurzy naleznete zde.

Jak nastavit motivující provizní systém

Kurzem Vás provede Ing. Robert Němeček

V obchodu se pohybuji od roku 2002 a za tu dobu jsem měl nespočet příležitostí zjistit, že na prvním místě jsou vždy potřeby zákazníka. Snažím se být…

Základní info

Cíle semináře

 

Aby provizní systém efektivně fungoval a zároveň motivoval celý obchodní tým, je potřeba jej zasadit do uceleného konceptu motivace a odměňování zaměstnanců. Na semináři se proto společně podíváme na různé přístupy, jak nastavit motivující provizní systém s ohledem na roli obchodníka a velikost obchodního případu. Důležitou roli hraje i charakteristika trhu, na kterém se pohybujete, vašeho produktového portfolia i koncových zákazníků.

 

Na semináři Vám ukážeme model motivujícího provizního systému s ohledem na profil Vaší společnosti. Představíme konkrétní nástroje, jak efektivně měřit dopad vašeho systému hodnocení na motivaci. A díky semináři tak získáte konkrétní návody a praktická doporučení, jakož i upozornění na nejčastější chyby týkající se provizního systému coby součásti systému odměňování.

 

Po absolvování semináře tak:

  • Budete schopni posoudit to, jak funkční a motivující Váš systém dlouhodobě bude.
  • Uvidíte, co ve stávajícím nastavení upravit tak, aby co nejlépe reflektovalo Vaše výrobky, služby a trhy, na kterých se pohybujete.
  • Budete vědět, jak nastavit systém, pokud ho zcela předěláváte nebo vytváříte.
  • Budete mít zajímavé informace a zkušenosti od ostatních účastníků semináře.

 

 

Agenda:

 

  • Provizní systém jako součást systému hodnocení a odměňování.
  • Provize, bonusy a obecně části variabilní složky mzdy.
  • Motivují Vaše obchodníky jen peníze? Na příkladu si ukážeme, že to tak většinou není.
  • Role obchodníků z pohledu provizního systému - má smysl mít různé typy obchodníků?
  • Provizní systém v návaznosti na trhu a produktech - proč se liší provizní systémy s ohledem na zaměření firmy?
  • Perioda vyplácení provizí - jak a kdy dává smysl vyplácet provize.
  • Typy a formy provizí
  • Provize v rámci adaptace - spojení adaptace obchodníka s provizním systémem. Jak jednoduše na to?
  • Hodnocení a hodnotící pohovor jako součást motivace obchodníků a práce s nimi.

 


Řekli o školení:

 

„Velmi se mi líbilo propojení praktické části s částí týkající se personalistiky, motivace aj. Jde tak o ucelený a velmi povedený koncept.Řadu věcí využiji v praxe a uvažuji o změně našeho systému“ P.K.

„Pohybuji se v obchodě již 15 let a s tímto pojetím jsem se setkal úplně poprvé.Dozvěděl jsem se řadu opravdu přínosných informací.“ PM

 

„Bylo to pro mě velice přínosné, uvědomil jsem si širší souvislosti.“ KT

 

Jak nastavit motivující provizní systém

Vybraný termín:

8.12.2016  Praha

Cena
4 900 Kč + 21% DPH

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je jedna a dvě ? Součet zapište číslicemi.