Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální.

Jak na firemní INSTAGRAM?

kurz

Základní info

Instagram už dávno není obskurní sítí, kde se pohybuje pár hipsterů a sdílejí tam fotky latté artu. Je to dospělá platforma, která vám umožní budovat vztahy se svými zákazníky i zaměstnanci. Téměř synonymem této platformy se stal engagement - neboli zapojení. Podle různých zdrojů je 4-15x vyšší ve srovnání s jinými sociálními sítěmi. Zjistěte, jak tohoto fenoménu využít a vytvářet obsah, který bude plnit vaše cíle.Využijte Instagram jako nástroj k oslovení generace Z, budování značky a vztahu se zákazníky i zaměstnanci!Cílová skupina:  HR manažeři, personalisté, zaměstnanci zabývající se náborem (recruiteři), marketingovou komunikací, reklamou a PR. Co Vám kurz přinese?naučíte se efektivně využívat Instagram pro zkvalitnění HR marketingu a budování employer brandinguobjevíte možnosti, které nabízí Instagram personalistovi v rámci externí a interní firemní komunikacezjistíte, jak mají vypadat efektivní příspěvky, co funguje na vaše potenciální fanoušky a na co si dávat pozor     K čemu je dobrý pro firmy a koho tam najdeme?Instagram, cílová skupina a budoucnostZáklady tvorby strategie pro InstagramTvorba obsahuTriky a užitečné nástroje, které vám usnadní práciKomunikace na Instagramu: jak na to, čeho se vyvarovat, krizové situaceReklama na InstagramuTvorba kreativních kampaníÚspěšné účty, případové studie a vhodná strategie pro značkyMěření úspěšnosti na InstagramuKde se inspirovatMísto konání4D Center, na adrese Kodaňská 1441/46, Praha 10 (mapka zde)CenaÚčastnický poplatek na jednoho účastníka činí 2 400 Kč bez DPH za půldenní program. 

Jak na firemní INSTAGRAM?

Vybraný termín:

30.11.2018  Praha Upřesnující informace k termínu

Cena
2 400 Kč + 21% DPH

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.

Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci.

Nebo použijte poptávkový formulář.