Základní info
Určeno pro
zadavatele, zprostředkovatele, lektory a účastníky vzdělávání dospělých. Především pro zadavatele z řad manažerů, kteří vědí, co potřebují změnit, aby firmy či jiné organizace podávaly očekávaný výkon a zadavatele z řad personalistů, kteří vědí, že jejich organizace něco potřebuje, a potřebují to svým vnitřním zákazníkům vysvětlit a zdůvodnit. Kurz je určen také všem, kteří potřebují nebo chtějí prokázat, že vzdělávání má jistý měřitelný dopad a smysl.
Cíl:
* Ukázat, jak je možné a účelné propojit vzdělávání se změnami potenciálu a výkonu
* Nabídnout měřitelný přístup ke kompetencím a kompetenčním modelům
* Diskutovat a hodnotit různé metody měření výsledků a dopadu vzdělávání
Obsah:
* Účel vzdělávání – plánovaná změna kompetencí
* Typy a původ kompetencí
* Měření výkonů a lidských zdrojů
* Jak na obtížně měřitelné lidské zdroje
* Lesk a bída škálování
* Možnosti dotazování u účastníků vzdělávání
* Možnosti hodnocení výsledků vzdělávání ve spolupráci se zadavateli
* Změny pohledu na výsledek vzdělávání v průběhu času
Metody výuky:
Kurz je interaktivní, ve výkladových částech ukazuje, proč, co a jak je možné měřit, v prakticky orientovaných částech nabízí konkrétní nástroje k tomuto měření a ve svých aplikačních částech předpokládá diskuze na téma způsobu a mezí použití jednotlivých nástrojů.