Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální. Podobné kurzy naleznete zde.

JAK IDENTIFIKOVAT POTŘEBY ZÁKAZNÍKA a zvýšit úspěšnost schůzek u klientů

Základní info

Seminář je zaměřen na praktický nácvik a videotrénink komunikace s potenciálním klientem. Je určen obchodníkům a lidem, kteří komunikují se zákazníky.

Cíl:
Poznat svůj styl komunikace s klientem, pomocí rozboru modelových situací a zpětné vazby pracovat na svých silných stránkách a odstranit nedostatky.

Obsah:
* Jak vytvořit pozitivní první dojem, abychom se dostali dál a mohli zjišťovat potřeby klienta
* Jak se správně ptát: typy otázek a jejich uplatnění při komunikaci s klientem, otevřené a uzavřené otázky, typy otevřených otázek, technika tří úrovní (proč, jak, co)
* Technika SPIN – otázky, které vedou klienta ke koupi
* Pravidla aktivního naslouchání a jeho nácvik, parafrázování – jak parafrázovat, k čemu je parafrázování užitečné
* Co motivuje klienty ke koupi, co klienti potřebují, jak figurují v rozhodování emoce
* Základní osobnostní typy klientů a jak s nimi komunikovat
* Modelové situace z praxe účastníků

Metody výuky:
Diskuze, videotrénink.

JAK IDENTIFIKOVAT POTŘEBY ZÁKAZNÍKA a zvýšit úspěšnost schůzek u klientů

Vybraný termín:

29.4.2015  Praha 2 Upřesnující informace k termínu

Cena
4 300 Kč + 21% DPH

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je dvě a pět ? Součet zapište číslicemi.