Základní info
Seminář je zaměřen na praktický nácvik a videotrénink komunikace s potenciálním klientem. Je určen obchodníkům a lidem, kteří komunikují se zákazníky.
Cíl:
Poznat svůj styl komunikace s klientem, pomocí rozboru modelových situací a zpětné vazby pracovat na svých silných stránkách a odstranit nedostatky.
Obsah:
* Jak vytvořit pozitivní první dojem, abychom se dostali dál a mohli zjišťovat potřeby klienta
* Jak se správně ptát: typy otázek a jejich uplatnění při komunikaci s klientem, otevřené a uzavřené otázky, typy otevřených otázek, technika tří úrovní (proč, jak, co)
* Technika SPIN – otázky, které vedou klienta ke koupi
* Pravidla aktivního naslouchání a jeho nácvik, parafrázování – jak parafrázovat, k čemu je parafrázování užitečné
* Co motivuje klienty ke koupi, co klienti potřebují, jak figurují v rozhodování emoce
* Základní osobnostní typy klientů a jak s nimi komunikovat
* Modelové situace z praxe účastníků
Metody výuky:
Diskuze, videotrénink.