Firemní management

kurz

Základní info

Teoretické zázemí podnikatelských aktivit, výklad základních manažerských činností formou případových i obecných návodů, které lze aplikovat na řízení podniků různých typů - především obchodních firem.

* pojem managementu, * charakteristika firmy, formy a typy podniků, financování podniku, zákazník, konkurence, státní a mezinárodní vliv
* tvorba firemní strategie, taktické a operativní plány
* organizační struktury firem a jejich vývoj (franchising, síťové struktury...), "top"-management
* rozhodovací proces, nalezení optimálního rozhodnutí, rizika rozhodování
* motivace, komunikace, kontrola - vnější a vnitřní firemní komunikace, technické komunikační prostředky, účinnost kontroly
* finanční management, finanční ukazatele a finanční plánování

Firemní management

akreditace MŠMT (další vzdělávaní pedagogických pracovníků)
Vybraný termín:

 Praha

Cena
3 000 Kč + 21% DPH

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.

Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci.

Nebo použijte poptávkový formulář.