Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální. Podobné kurzy naleznete zde.

Elektronická fakturace a využití elektronického podpisu v účetnictví

Základní info

Obsah semináře
* Právní regulace využití ICT v účetnictví v zákoně o účetnictví – účetní záznamy, jejich formy a převody mezi nimi. Průkaznost a archivace účetních záznamů. Podpisový a identifikační záznam.
* Podstata fungování elektronického podpisu z pohledu uživatele, nezbytné předpoklady pro jeho využívání. Formy elektronického podpisu, poskytovatelé certifikačních služeb, certifikáty. Uznávání elektronického podpisu.
* Využití elektronického podpisu při elektronické fakturaci a v účetnictví. Oběh a archivace elektronických účetních záznamů., možnosti, výhody, rizika; možné přístupy k řešení v informačních systémech podniků, legislativní požadavky.
* Průkazné doručení elektronické faktury. Datové schránky, elektronická komunikace s úřady, elektronická daňová přiznání, elektronické dokumenty pro sbírku listin obchodních rejstříků apod.
* EDI, počítačová čitelnost elektronických faktur – formáty XML pro výměnu elektronických dat.
* Právní regulace elektronického podpisu v EU a v ČR, nařízení EU e IDAS a nový zákon o službách vytvářejících důvěru pro elektronické transakce.

Elektronická fakturace a využití elektronického podpisu v účetnictví

Vybraný termín:

3.10.2016  Praha Upřesnující informace k termínu

Cena
2 223 Kč + 21% DPH

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je devět a deset ? Součet zapište číslicemi.