Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální. Podobné kurzy naleznete zde.

ELEKTRONICKÁ FAKTURACE a využití elektronického podpisu v účetnictví

Základní info

Určeno pro
odborné pracovníky, kteří se chtějí seznámit souhrnně s problematikou elektronické fakturace, využitím elektronického podpisu v účetnictví a využitím ICT v účetnictví obecně (např. elektronický oběh účetních dokladů a jejich archivace, možnosti elektronické komunikace s úřady, zřizování elektronických schránek apod.). Jedná se o pracovníky jak z oblasti účetnictví, tak i z oblasti informačních technologií, implementátory a tvůrce programového vybavení a pracovníky managementu určující taktické a strategické postupy v oblasti zpracování a komunikace účetních dat prostřednictvím ICT, daňové poradce, auditory a asistenty auditorů apod.

Obsah:
* Právní regulace využití ICT v účetnictví, zákon o účetnictví, zákon o elektronickém podpisu a zákon o ochraně osobních údajů
* Podstata fungování elektronického podpisu, nezbytné předpoklady pro jeho využívání
* Elektronický podpis a jeho využití v účetnictví, oběh a archivace elektronických účetních záznamů, požadavky zákona o účetnictví na elektronické účetní záznamy a jejich zpracování
* Elektronická fakturace, možnosti, výhody, rizika; možné přístupy k řešení v informačních systémech podniků, legislativní požadavky
* Elektronický oběh dokladů, archivace elektronických dokladů
* Elektronická komunikace s úřady, datové schránky, elektronická daňová přiznání, elektronické dokumenty pro sbírku listin obchodních rejstříků apod.

ELEKTRONICKÁ FAKTURACE a využití elektronického podpisu v účetnictví

Vybraný termín:

10.11.2016  Praha 2 Upřesnující informace k termínu

Cena
3 400 Kč + 21% DPH

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je deset a dvě ? Součet zapište číslicemi.