Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální. Podobné kurzy naleznete zde.

Elektronická fakturace a využití elektronického podpisu v účetnictví

Základní info

Obsah semináře:
* Právní regulace využití ICT v účetnictví v zákoně o účetnictví – účetní záznamy, jejich formy a převody mezi nimi. Průkaznost a archivace účetních záznamů. Podpisový a identifikační záznam.
* Podstata fungování elektronického podpisu z pohledu uživatele, nezbytné předpoklady pro jeho využívání. Zákon o elektronickém podpisu – formy elektronického podpisu, poskytovatelé certifikačních služeb, certifikáty. Uznávání elektronického podpisu.
* Využití elektronického podpisu při elektronické fakturaci a v účetnictví. Oběh a archivace elektronických účetních záznamů. EDI, možnosti, výhody, rizika; možné přístupy k řešení v informačních systémech podniků, legislativní požadavky.
* Průkazné doručení elektronické faktury. Datové schránky, elektronická komunikace s úřady, elektronická daňová přiznání, elektronické dokumenty pro sbírku listin obchodních rejstříků apod.
* Počítačová čitelnost elektronických faktur – formáty XML pro výměnu elektronických dat.

Elektronická fakturace a využití elektronického podpisu v účetnictví

Vybraný termín:

30.3.2015  Praha Upřesnující informace k termínu

Cena
2 057 Kč + 21% DPH

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je devět a pět ? Součet zapište číslicemi.