Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální. Podobné kurzy naleznete zde.

EFEKTIVNÍ VYUŽITÍ MS OFFICE NA POZICI ASISTENTA / ASISTENTKY

Kurzem Vás provede Jaroslav Nedoma

Lektor informačních technologií Specializuji se na školení kancelářského balíčku MS Office. Kromě lektorství se věnuji tvorbě webů, specifickým…

Základní info

Popis kurzu

EFEKTIVNÍ VYUŽITÍ MS OFFICE NA POZICI ASISTENTA / ASISTENTKY

Cíle kurzu

V rámci třídenního komplexního semináře získáte ucelený přehled o vytvoření kvalitní textové dokumentace v kombinaci s tabulkami, které zrychlí každodenní práci v MS Excel. Výsledky se naučíte prezentovat v programu MS PowerPoint tak, aby byl celkový dojem ze získaných dat možná co nejvyšší.

Určeno pro

Tento seminář je určen všem asistentům, asistentkám, sekretářkám a dalším administrativním pracovníkům, kteří by rádi osvěžili, prohloubili a propojili své znalosti práce v MS Office a také se naučili několik zajímavých triků pro svoji každodenní práci v programech Word, Excel a PowerPoint.

Obsah kurzu

Textový editor MS Word
• jak formátovat dokument (odstavce, nadpisy, používání stylů),
• tabulační zarážky a jejich převod na tabulku a zpět,
• pravidla při tvorbě mezer mezi odstavci a jejich dodržování,
• záhlaví a zápatí – triky a pokročilé techniky,
• jak vytvořit vlastní styl,
• obsah dokumentu a jeho úpravy,
• seznamy obrázků, tabulek, křížové odkazy a práce s nimi,
• práce s objekty – obrázky, diagramy,
• hromadná korespondence – dopisy, obálky, štítky...

Tabulkový procesor MS Excel
• základní i pokročilé tabulkové funkce,
• grafy – tvorba a úprava,
• podmíněné formátování s využitím funkcí excelu,
• vzorce, opatření proti vzniku chyb ve vzorcích,
• dynamické tabulky, které ušetří spousty času,
• úvod do kontingečních tabulek.

Správa prezentací v MS PowerPoint
• rozložení prvků v prezentaci – tvorba předlohy všech snímků,
• barevné motivy, animace snímků v prezentaci,
• přechody a časování,
• základní pravidla prezentování dat,
• automatická prezentace, cyklická prezentace,
• interaktivní prezentace – tlačítka akcí.

Poznámka

Předpokladem aktivní účasti je vlastní notebook, který si, prosím, přineste s sebou.

V ceně semináře jsou podkladové materiály a občerstvení.
Každý účastník obdrží na konci semináře OSVĚDČENÍ o jeho absolvování.

EFEKTIVNÍ VYUŽITÍ MS OFFICE NA POZICI ASISTENTA / ASISTENTKY

Vybraný termín:

17.8.2016 –  19.8.2016  Praha Upřesnující informace k termínu

Cena

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je osm a osm ? Součet zapište číslicemi.