Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální.

EFEKTIVNÍ PREZENTACE NA SOCIÁLNÍCH SÍTÍCH

kurz

Základní info

aneb Firma, která není na síti, jakoby nebyla

Některou ze sociálních sítí používá více než polovina obyvatel české republiky. Chtějí se zde bavit, povídat si, sdílet své pocity a dojmy a nejenom to. Chtějí se dozvědět o značkách, výrobcích a službách, které pak využívají, nakupují a kterým věří. Prezentace na sociálních sítích dnes již není technickým výstřelkem, ale nutností. Naučte se jí zvládat správně, efektivně, a s minimálními náklady.  

Hlavní cíle kurzu

  • Dozvíte se, jak fungují sociální sítě, kdo jsou doopravdy jejich uživatelé, jak se zde chovají, jaké služby používají, jak získávají informace o produktech a značkách
  • Naučíte se navrhnout a vytvořit prezentaci své firmy na sociálních sítích, své sociální portfolio
  • Budete se umět rozhodnout pro to, kterou síť zvolit a proč, a kolik prostředků jí věnovat
  • Dokážete přesně rozpoznat a změřit svou cílovou skupinu a navrhnout realistické cíle své prezentace
  • Naučíte se fyzicky vytvořit prezentace firmy či značky na klíčových sociálních sítích
  • Uvidíte, co je při nich podstatné, a co méně, budete se umět vyhnout nejčastějším chybám a problémům a zvládnete zásady obousměrné komunikace s publikem
  • Naučíte se rozpoznávat negativní situace a reagovat na ně

Jak kurz probíhá
Formou aktivní spolupráce lektora a účastníků. Dozvíte se určité množství teorie ve specializovaných blocích, ale především si co nejvíce věcí prakticky ukážeme a osvětlíme. Předvedeme praktické ukázky povedených i méně povedených prezentací, navrhneme společně sociální portfolio a podle potřeb si je i vytvoříme. To vše tak, abyste nakonec neodcházeli pouze s teoretickými znalostmi, ale s praktickými poznatky, které využijete v reálném životě.

Komu je kurz určen

  • Manažerům zodpovědným za marketingovou prezentaci firmy v online prostředí,
  • lidem nominovaným na pozice SMM (manažerů sociálních médií), ale zatím bez aktivních zkušeností v této oblasti,
  • komunikačním profesionálům, kteří by chtěli využít nových médií ke své práci,
  • … a všem, kteří mají o toto téma zájem.

Obsah kurzu

  • Teoretické minimum – jak fungují sociální sítě, kdo je používá a proč
  • Marketingové využití sociálních sítí; k čemu se hodí a k čemu ne
  • Tvorba strategie – o co usilovat a proč, o co ne
  • Tvorba portfolia – jak správně zvolit formu a obsah prezentace
  • Náklady a čas – na co se připravit a kolik prostředků tomu věnovat
  • Tvorba prezentace na síti Facebook – praktický vývoj prezentace firmy
  • Získávání fanoušků a komunikace s nimi
  • Měníme fanoušky v zákazníky, jak vytvářet konverze
  • Krizová komunikace – co dělat, když se něco pokazí
  • Práce se systémem Twitter – když jde více o PR – vývoj prezentace
  • Komunikace s uživateli Twitteru a s vlivovými osobami
  • Řešení problémů a potíží

Lektor kurzu
Kurz je veden zkušeným lektorem s mnohaletou praxí v oblasti vzdělávání dospělých. Lektor není pouze teoretik - oboru, který školí, se v praxi věnuje řadu let a je v něm stále aktivní. Jeho kvalitu garantujeme přísným výběrem, neustálými zpětnými vazbami a hodnocením jeho práce.

Lektorem tohoto kurzu je PhDr. Vojtěch Bednář, sociolog a profesionální konzultant, autor deseti odborných knih, provozovatel portálu Firemní-sociolog.cz Je konzultantem v oblastech mediální a manažerské komunikace, managementu lidských zdrojů, veřejné a firemní komunikace a profesionálního využívání nových sociálních prostředků. Přednáší též na Univerzitě Palackého v Olomouci a Technické univerzitě v Ostravě.

Závěr kurzu
Každý účastník obdrží osvědčení ICV o absolvování kurzu.

EFEKTIVNÍ PREZENTACE NA SOCIÁLNÍCH SÍTÍCH

Vybraný termín:

24.4.2014 –  25.4.2014  Praha

Cena
5 900 Kč + 21% DPH

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.

Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci.

Nebo použijte poptávkový formulář.