Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální. Podobné kurzy naleznete zde.

Efektivní komunikace – neverbální a verbální komunikace, zvládání konfliktních situací

Základní info

Popis kurzu

Efektivní komunikace – neverbální a verbální komunikace, zvládání konfliktních situací

Cíle kurzu

Osvojíte si schopnost číst správně řeč těla druhých. Pochopíte, proč je důležité číst shluky gest a naučíte se je správně interpretovat. Porozumíte tomu, proč a jak jsou naše tělo a mysl propojeny. Dokážete svými gesty, postoji i mimikou pohotově změnit své vnitřní pocity i myšlenky, také emocionální rozpoložení druhých.
Budeme si hrát s mocnou silou vašeho hlasu. Zdokonalíte se v práci se svým hlasem, odnesete si zajímavé hlasové techniky, které vás v komunikaci s druhými podpoří.
Společně rozklíčujeme emoční náboj slov a jak s ním příhodně pracovat. Pochopíte, proč úspěšní lidé některá slova takřka nepoužívají.
Nahlédneme do světa manipulátorů, odneset si tipy a postupy, jak je rychle rozpoznat a nepodléhat jejich praktikám. Odnesete si tipy, jak se sebou pracovat, abyste v rozmluvách s druhými dosahovali svého záměru s větší lehkostí a k oboustranné spokojenosti.

Určeno pro

Neuvedeno

Obsah kurzu

Základy neverbální a verbální komunikace – první dojem, účinek mimiky, gest, vzdálenosti, správná interpretace signálů řeči těla druhých • komunikace a fyzický kontakt – odstranění negativních faktorů v neverbální oblasti (projevy nervozity atd.) – přesilové a antimanipulační taktiky neverbální komunikace – praktický trénink.

Vlastní komunikační styl účastníka:
Chybné slovní návyky • efektivní slovní formulace, ucelená sdělení a pozitivní vyjadřování • překážky a pravidla efektivního naslouchání • techniky kladení otázek.

Dovednosti asertivního jednání • techniky, principy • 3 typy chování • přiměřené sebeprosazení • asertivní kritika a pochvala • dovednost odmítání a určení si hranic • typologie manipulátorů a antimanipulační techniky.

Komunikace a řešení konfliktů – dovednost „ustát“ si svůj protichůdný názor • konstruktivní komunikace v konfliktních a vypjatých situacích • typologie konfliktních jedinců • sebevědomá prezentace názoru jako cesta z bludného komunikačního kruhu.

Poznámka

Samozřejmostí je občerstvení, podkladové materiály a osvědčení o absolvování pro každého účastníka.

Efektivní komunikace – neverbální a verbální komunikace, zvládání konfliktních situací

Vybraný termín:

14.3.2018 –  15.3.2018  Praha Upřesnující informace k termínu

Cena

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je jedna a šest ? Součet zapište číslicemi.