Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální.

EFEKTIVNÍ KOMUNIKACE- NEVERBÁLNÍ A VERBÁLNÍ KOMUNIKACE, ASERTIVNÍ JEDNÁNÍ, ZVLÁDÁNÍ KONFLIKTNÍCH SITUACÍ, ANTIMANIPULATIVNÍ STRATEGIE, PRINCIPY KOMUNIKACE VE STRESU A ZÁTĚŽOVÝCH SITUACÍCH - ANEB JAK KOMUNIKOVAT, ABYCHOM SE MY SAMI I OKOLÍ CÍTILI LÉPE

kurz

Základní info

Prostřednictvím tréninkových metod účastníci zdokonalí potřebné komunikační a asertivní dovednosti. Budou vedeni k rozvíjení komunikace jako klíčového projevu chování a jednání při profesním i osobním kontaktu, ke stimulování motivace pro konstruktivní postoje, a to i v konfliktních situacích. Osvojí si asertivní techniky, práva a pravidla a naučí se diagnostikovat ty situace, kdy mají tendenci k agresivitě či pasivitě či jakému typu manipulace nejsnáze podléhají.
Lektorka – psycholožka, zanalyzuje jejich možnosti a potenciál jednat novými přiměřenými způsoby, v nichž se budou cítit oni i jejich komunikační partneři lépe a sebevědoměji.
Součástí je autodiagnostika verbálních a neverbálních projevů prostřednictvím kamerových technik, kdy každý účastník dostane individuální zpětnou vazbu od lektorky, a trénink pomocí modelových situací přímo z praxe účastníků či na míru šité jejich potřebám.

Obsahové priority:

Základy neverbální a verbální komunikace – první dojem, účinek mimiky, gest, vzdálenosti, správná interpretace signálů řeči těla druhých. Komunikace a fyzický kontakt – odstranění negativních faktorů v neverbální oblasti (projevy nervozity atd.). Přesilové a antimanipulační taktiky neverbální komunikace – praktický trénink. Vlastní komunikační styl účastníka: Chybné slovní návyky. Efektivní slovní formulace (odbourání slovního „salátu“), ucelená sdělení  a pozitivní vyjadřování. Překážky a pravidla efektivního naslouchání. Techniky kladení otázek. Trénink úspěšné sebeprezentace a rétorické pohotovosti.
 
Dovednosti asertivního jednání – diagnostika vlastního stylu v zátěžových situacích. Testy asertivity. Asertivní práva. Techniky, principy. 3 typy chování. Přiměřené sebeprosazení. Asertivní kritika a pochvala, dovednost odmítání a určení si hranic. Typologie manipulátorů a antimanipulační techniky.
 
Komunikace a řešení konfliktů – dovednost „ustát“ si svůj protichůdný názor. Konstruktivní komunikace v konfliktních a vypjatých situacích. Strategie zvládání konfliktu. Komunikace ve vedoucím postavení. Typologie konfliktních jedinců. Sebevědomá prezentace názoru jako cesta z bludného komunikačního kruhu. Nácvik řešení konfliktů metodou modelových situací. Diagnostika vlastního psychologického profilu jednání v konfliktu (test).
 
Workshop je veden vysoce interaktivní formou za využití zpětných vazeb pomocí videonahrávek, cvičení, psychologických testů a hraní modelových situací.
Každý účastník odejde s doporučením, jakým směrem své dosavadní komunikační dovednosti rozvíjet a stimulovat tak, aby plně využil svůj osobnostní potenciál.
„Bonbonkem“ je též skupinová písemná zpětná vazba  každému účastníku (volitelné).
Pozor – velmi intenzivní tempo semináře!

EFEKTIVNÍ KOMUNIKACE- NEVERBÁLNÍ A VERBÁLNÍ KOMUNIKACE, ASERTIVNÍ JEDNÁNÍ, ZVLÁDÁNÍ KONFLIKTNÍCH SITUACÍ, ANTIMANIPULATIVNÍ STRATEGIE, PRINCIPY KOMUNIKACE VE STRESU A ZÁTĚŽOVÝCH SITUACÍCH - ANEB JAK KOMUNIKOVAT, ABYCHOM SE MY SAMI I OKOLÍ CÍTILI LÉPE

Vybraný termín:

7.11.2016  Praha Upřesnující informace k termínu

Cena

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.

Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci.

Nebo použijte poptávkový formulář.