Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální.

Cross-selling - účinné způsoby navyšování prodeje v praxi (Z PRAXE)

kurz

Základní info

Zjistěte, jak zvýšit ziskovost a posílit Vaši konkurenceschopnost na trhu

Hledáte možnosti, jak může Vaše společnost dále růst? Co třeba začít zvýšením výnosnosti na jednoho zákazníka? Nejenže je tento ukazatel snadno měřitelný, ale především pozitivně ovlivní profitabilitu Vaší firmy. Pro úspěšnou strategii zavádění cross-sellingu či up-sellingu je nutné vědět, jak zmapovat trh a následně splnit všechna přání klientů.

 

Kurz je určen:

  • Sales manažeři
  • Manažeři zákaznických a klientských center
  • Zkušení obchodníci
  • Majitelé malých a středních firem

 

Přidaná hodnota tohoto kurzu pro Vás:

  • Správně nastavíte a zaměříte cross-selling na Vámi definované cílové skupiny
  • Budete vědět, jaké nejvhodnější prostředky kdy použít s ohledem na charakter společnosti
  • Eliminujete rizika, která cross-selling přináší v kontextu výrobků či služeb
  • Certifikát o absolvování kurzu
  • Občerstvení, oběd a studijní materiály jsou zahrnuty v ceně kurzu

 

Cross-selling - účinné způsoby navyšování prodeje v praxi (Z PRAXE)

Vybraný termín:

21.10.2014  Praha 1 Upřesnující informace k termínu

Cena

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.

Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci.

Nebo použijte poptávkový formulář.