BUSINESS ANALÝZA

  • TOP
  • Lektor

  • Popis

    Ing. Miroslav Müller

  • Místo konání

  • Region:
    Praha
  • Adresa:
  • Termín

  • Termín zahájení:
    19.6.2017
  • Termín ukončení:
    21.6.2017
  • Doba trvání:
    3 dny
  • Počet vyučovaných hodin:
    24
  • Cena *

  • Cena:
    16500 Kč + 21% DPH
  • Popis ceny:
    16500 Kč + 21% DPH

Popis kurzu BUSINESS ANALÝZA

Osnova kurzu vychází z aktuální 3. verze mezinárodního standardu BABOK® (Business Analysis Body of Knowledge), který publikuje a rozvíjí International Institute of Business Analysis (www.theiiba.org). Právě tato verze představuje v historii standardu BABOK® nejucelenější a nejpropracovanější pojetí disciplíny business analýzy a reflektuje postupy a techniky aktuálně používané v praxi. Kurz představuje kontext business analýzy, popisuje znalostní oblasti, jejich asociované aktivity a úkoly, včetně potřebných dovedností pro jejich efektivní aplikování v praxi. Samostatná kapitola kurzu je věnována technikám business analýzy v rámci sady perspektiv se zaměřením především na agilní přístup k vývoji softwaru. Intenzívní kurz kromě výkladu teorie obsahuje sadu příkladů, na kterých si posluchači formou případových studií vyzkouší některé klíčové techniky business analýzy.

Kurz je určen pro analytiky, konzultanty, manažery IT, vedoucí projektů, zástupce business uživatelů zodpovědné za komunikaci s IT, kteří si chtějí doplnit či utřídit znalosti potřebné pro efektivní práci s požadavky v kontextu jejich business prostředí.

 

Kurz obsahuje 11 kapitol:

 

  • Úvod kurzu
  • Úvod do business analýzy
    • Představení IIBA BABOK®
    • Profese business analýzy
    • Klíčové koncepty business analýzy
    • Přehled znalostní základy business analýzy
  • Plánování a monitorování business analýzy
    • Úkol 3.1 Plánování přístupu k provedení business analýzy
    • Úkol 3.2 Plánování zapojení zainteresovaných osob
    • Příklad 1: Identifikace zainteresovaných osob
    • Úkol 3.3 Plánování governance business analýzy
    • Úkol 3.4 Plánování řízení informací business analýzy
    • Úkol 3.5 Identifikace výkonnosti a zlepšení business analýzy
  • Strategická analýza
    • Úkol 6.1 Analýza stávajícího stavu
    • Úkol 6.2 Definice budoucího stavu
    • Úkol 6.3 Posouzení rizik
    • Příklad 2: Úvodní analýza rizik
    • Úkol 6.4 Definice strategie změny
  • Získávání požadavků a spolupráce
    • Úvod do získávání požadavků
    • Úkol 4.1 Příprava na získávání požadavků
    • Úkol 4.2 Získávání požadavků
    • Příklad 3 Identifikace typových úloh
    • Příklad 4 Scénáře typových úloh
    • Úkol 4.3 Potvrzení výsledků získávání
    • Úkol 4.4 Komunikace informací business analýzy
    • Úkol 4.5 Řízení spolupráce zainteresovaných osob
  • Analýza požadavků a definice návrhu
    • Úkol 7.1 Specifikace a modelování požadavků
    • Úkol 7.2 Verifikace požadavků
    • Úkol 7.3 Validace požadavků
    • Úkol 7.4 Definice architektury požadavků
    • Úkol 7.5 Definice variant řešení
    • Úkol 7.6 Analýza potenciální hodnoty a doporučení řešení
  • Řízení životního cyklu požadavků
    • Úkol 5.1 Trasování požadavků
    • Úkol 5.2 Údržba požadavků
    • Úkol 5.3 Prioritizace požadavků
    • Úkol 5.4 Posuzování změn požadavků
    • Úkol 5.5 Schválení požadavků
  • Posouzení řešení
    • Úkol 8.1 Měření výkonnosti řešení
    • Úkol 8.2 Analýza měření výkonnosti
    • Úkol 8.3 Posouzení limitů řešení
    • Úkol 8.4 Posouzení limitů enterprise
    • Úkol 8.5 Analýza potenciální hodnoty a doporučení řešení
  • Základní kompetence
    • Analytické myšlení a řešení problémů
    • Osobní charakteristiky
    • Business znalosti
    • Komunikační dovednosti
    • Dovednosti interakce
    • Nástroje a technologie
  • Perspektivy business analýzy
    • Perspektiva Agile
    • Perspektiva Business Intelligence
    • Perspektiva Information Technology
    • Perspektiva Business Architecture
    • Perspektiva Business Process Management
  • Závěr kurzu

 

Nedílnou součástí kurzových materiálů je flash disk, obsahující případové studie, příklady, formuláře a vzorová řešení.

 

 

 

Objednat účast na kurzu - BUSINESS ANALÝZA
Máte-li dotaz kontaktujte dodavatele kurzu.
Jméno:
Společnost:
Pozice ve firmě:
Text:
E-mail:
Telefon:
Tato objednávka se Vám přičte do klubu Educity
Pokud ještě nemáte klubovou kartu, zaregistrujte se zde a kartu Vám zašleme zdarma.
Číslo Vaší klubové karty:
  
Ulice:
Město:
IČ:
PSČ:
DIČ:
Kontrola proti spamu. Kolik je tři a devět ? Součet zapište číslicemi.

Vyplněním formuláře poskytuji správci webu společnosti IVITERA a.s., Kafkova 16, 160 00 Praha, souhlas se zpracováním svých osobních údajů v nezbytném rozsahu za účelem zaslání vyžádané informace o nabídce vzdělávacích akcí společností IVITERA a.s. a pro zpřístupnění těchto údajů k zaslání vyžádané informace vhodným vzdělávacím společnostem. To vše v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů.

Souhlas poskytuji dobrovolně na dobu neurčitou. Zároveň prohlašuji, že mnou uvedené údaje jsou pravdivé. Souhlas může být kdykoli odvolán.

Správce prohlašuje, že bude zpracovávat údaje v souladu s platnou právní úpravou a pouze k účelům, ke kterým mu byl poskytnut souhlas.

Odesláním formuláře souhlasím s obchodními podmínkami

*Objednávka kurzu či žádost o více informací je zaslána přímo dodavateli vzdělávání. Ceny kurzů bez slev na EduCity jsou stejné jako u dodavatelů. Uplatnění slev u LAST MINUTE a Akčních kurzů pouze při objednání přes EduCity.
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace