Vnitrofiremní zákazník

kurz

Základní info

Kurz představí účastníkům způsoby, jak zlepšit vzájemnou spolupráci ve společnosti a dosáhnout tak lepších pracovních výsledků. Účastníci se seznámí s pravidly efektivní komunikace s vnitřními zákazníky.

Co se naučíte?

  • Identifikovat vnitřní zákazníky
  • Hledat nové možnosti ke zlepšování firemních procesů ve vazbě na zákazníka
  • Zjišťovat, jaké služby ze své pracovní pozice poskytuji svým vnitřním zákazníkům

Obsah kurzu

  • Firemní kultura a orientace na zákazníka
  • Vnitřní zákazník / vnější zákazník - kdo je kdo
  • Analýza vnitřních zákazníků (kdo je mým vnitřním zákazníkem, jaké služby a v jaké kvalitě si navzájem poskytujeme)
  • Proces uspokojování potřeb vnitřního zákazníka - jak ho mohu ovlivnit
  • Stanovení oblastí vedoucích ke zlepšení vnitřní komunikace a spolupráce ve společnosti
  • Komunikační techniky aktivně podporující zlepšování vnitřní komunikace
  • Základy typologie - jednání s různými typy lidí

Délka

2 dny

Vnitrofiremní zákazník

Vybraný termín:

 Plzeňský kraj

Cena

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.

Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci.

Nebo použijte poptávkový formulář.