Zvládání složitých situací - řešení reklamací

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.
Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci. Nebo použijte poptávkový formulář.
  • Kurz na míru

  • ID akce:
    489685

Popis kurzu na míru Zvládání složitých situací - řešení reklamací

Situace z praxe:
Všechny reklamace a stížnosti směřují ve společnosti k jedné osobě?Obchodníci i vedoucí pracovníci na tuto skutečnost spoléhají?
Manažeři si začínají uvědomovat, že z pohledu zákazníka tato situace
nepůsobí zrovna profesionálně?

O čem se povede dialog:
Je zákazník opravdu za všech okolností náš pán? Jak uřídit vlastní emoce? Proč na nás zákazník může křičet? Proč je důležité se kritice nebránit. Postup a zásady pro složité jednání. Která dohoda je výhodná?
A o dalších otázkách, které k danému tématu položíte ...

Očekávaný přínos:
Účastníci si uvědomí, co je při složitých jednáních důležité, umí zachovat klid ve vypjatých situacích, vědí, jak vést složité jednání k oboustranně přijatelné dohodě
Firma získá pracovníky, kteří umí z rozzlobeného zákazníka udělat zákazníka spokojeného, pracovníci se k vyřízení reklamací staví čelem, a tím si opět získávají přízeň zákazníka
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace