TELEFON V RUKOU OBCHODNÍKA

Kurz na míru

Základní info

Cíle

  • zdokonalit obchodní zástupce v efektivní komunikaci se zákazníky prostřednictvím telefonu
  • naučit účastníky využívat na zákazníka orientované komunikační techniky
  • zvládnout různé typy telefonických rozhovorů objevujících se v obchodní praxi

 

Kurz je určen pro

prodejce, obchodní zástupce a vedoucí obchodních oddělení.

 

Obsah

Telefonování

Struktura telefonického rozhovoru

Typy telefonických rozhovorů v obchodní praxi

Audiotrénink uvedených typů rozhovorů

 

Charakteristika a forma

„Telefon v rukou obchodníka" je dvoudenní, intenzivní, interaktivní a tréninkové školení.

 

Pracovní metody

  • krátké přednášky
  • moderovaná diskuze
  • práce ve skupinách
  • audiotrénink
  • individuální práce


Podrobnější informace o obsahu a metodice kurzu je možné vyžádat odesláním požadavku na FBE kliknutím ZDE

TELEFON V RUKOU OBCHODNÍKA

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je osm a čtyři ? Součet zapište číslicemi.