Typologie osobnosti klienta

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.
Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci. Nebo použijte poptávkový formulář.
  • Kurz na míru

  • ID akce:
    1129178

Popis kurzu na míru Typologie osobnosti klienta

Komu je trénink určen

Všem prodejcům, obchodním zástupcům i poradcům, konzultantům i vedoucím obchodních oddělení, kteří si chtějí osvojit znalosti a dovednosti, které budou moct prakticky využít pro lepší pochopení stylu chování a komunikace klientů.

Soft Education

Co trénink účastníkům přináší

Obchodník získá díky osvojení si typologie kvalitní náhled na dominantní rysy jednotlivých osobnostních typů a díky tomu posílení schopnosti efektivně komunikovat s rozlišnými typy klientů. Absolvování tréninku umožňuje obchodníkům zefektivnit jednání se zákazníky, a podpořit tak úspěšnou realizaci obchodu. Obchodník má díky tréninku možnost porozumět typickým vzorcům chování u sebe sama a získá tak příležitost pro vlastní rozvoj.

Obsah tréninku

  • Podstata komunikace, složky komunikace a její determinanty
  • Intuitivní vyvození jednotlivých typů osobnosti klienta i obchodníka
  • Charakteristické projevy chování jednotlivých osobnostních typů
  • Specifika komunikačních přístupů s ohledem na typologii
  • Typologie jako podpora při zahájení schůzky
  • Jak zaujmout prezentací konkrétního řešení pro daný typ klienta
  • Cílený výběr techniky uzavření obchodu v souvislosti s typem klienta
  • Uplatnění a využití typologie v pracovním týmu
  • Strategie řešení konfliktních situací díky typologii
  • Praktický nácvik představených dovedností
  • Individuální plán rozvoje obchodníka

Doporučená časová dotace tréninku: 1 den (9:00 – 17:00 hodin)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace