Total care management - TCM

Základní info

Obsah semináře:
*Vývoj na trzích od poloviny 20. století a charakter současných trhů
*Marketingová přidaná hodnota jako základ konkurenceschopnosti
*Orientace na zákazníka
*Předpoklady totální péče o zákazníka
*Organizace a zavádění TCM ve firmě
*Marketingově řízená firma
*Corporate identity, motivace zaměstnanců
*Práce s informacemi
*Cílená propagace, využití osobního doporučení
Cíl semináře:
*Cílem kurzu je ukázat,že bez totální orientace na zákazníka není možno na dnešní náročných trzích uspět a že cena či kvalita jsou dnes už pro dlouhodobé udržení zákazníka sice podmínky nutné, ale nepostačující
*V kurzu se účastníci dozvědí, jaké znaky má TCM, jaké jsou jeho vazby na systém marketingového řízení firmy
*Ve kterých oblastech je při jeho zavádění třeba učinit potřebné změny, jak se TCM konkrétně zavádí a jak se také vyhodnocuje a kontroluje jeho úspěšnost
Cílová skupina:
*Obchodní a marketingoví pracovníci, pracovníci a podnikatelé v maloobchodu, soukromí podnikatelé, manažeři

Total care management - TCM

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je sedm a devět ? Součet zapište číslicemi.