TELEMARKETING

Kurz na míru

Základní info

CÍLE MODULU:

Osvojíte si základní poznatky o telemarketingu a na jejich základě prakticky natrénujete prodej po telefonu ve dvou základních oblastech:

1.   navazování kontaktu, nabízení a prodej;

2.      sjednávání schůzek.

HLAVNÍ TÉMATA:

§                účinná telefonická komunikace se zákazníkem

§                navázání kontaktu

§                metoda AIDA

§                typy zákazníků a způsob jejich projevu

§                organizace telemarketingové činnosti

§                algoritmus aktivního telefonování

§                doporučení pro aktivní telefonování

§                etický kodex telemarketingu

ROZSAH MODULU:  1 den

Klíčová slova: telemarketing, aktivní telefonování, prodej po telefonu, sjednávání schůzek, metoda AIDA, typy zákazníků, algoritmus aktivního telefonování, etický kodex, komunikace

TELEMARKETING

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.

Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci.

Nebo použijte poptávkový formulář.