Strategie, organizace a marketing nákupu a zásobování

Kurz na míru

Základní info

Cíl: Seznámit účastníky s nejnovějšími světovými trendy a aktuálními problémy (požadavky) v oblasti nákupu a zásobování. Cílem je zvýšit efektivitu řízení nákupu a zásobování.

Obsah :
Strategie organizace - základní východiska, podniková analýza, organizační formy nákupu a zásobování v podniku, nákupní a zásobovací politika
Marketing - význam marketingu v procesu nákupu a zásobování, megatrendy, průzkum zásobovacího trhu, informační systém v nákupu
Rozhodování o dodavateli - volba "Make or Buy", nabídka-poptávka, informace o dodavateli, metody výběru, rozhodnutí o nákupu
Technika jednání s dodavateli - příprava, průběh, návštěva u dodavatelů, etika nákupu
Řízení zásob v podniku - charakteristika, funkce a úkoly zásobování, řízení výrobních zásob - nástroje řízení, výpočty zásob, optimalizace, normování
Vybrané aktuální okruhy dle zájmu - řízení jakosti v zásobování, ekologické aspekty nákupu, osobnost nákupčího, global sourcing, supply management, Time to Market, Kupní smlouva a její náležitosti, mezinárodní úmluva OSN o kupní smlouvě

Strategie, organizace a marketing nákupu a zásobování

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je čtyři a deset ? Součet zapište číslicemi.