STORYTELLING A IMPROVIZACE

Základní info

Pomocí příběhu můžete přesvědčovat druhé, získat si pozornost i ovlivňovat atmosféru ve firmě.
Udělejte vaše prezentace zajímavé a motivující.

Naučíte se, jak vyprávět příběhy a s jejich pomocí ovlivňovat dění. Díky příběhům si lépe pamatujeme a chápeme, co a proč se kolem nás děje. Vytvořte příběh, který posluchače zaujme, emočně zasáhne a přiměje k akci.

Interaktivní trénink vám otevře cestu k lepší komunikaci.

 
Kdy je vhodné storytelling využít?

- při prezentaci
- při prosazování nápadů u nadřízených a kolegů
- při motivaci podřízených


Komu je určeno?
Prezentujete nabídky, strategie, projekty, sdělujete informace a reporty? Oživte svá sdělení vyprávěním poutavých příběhů, naučte se, jak začlenit příběhy do prezentace a snáze své posluchače motivovat a přimět k jednání.

Vhodné pro manažery, obchodníky, teamleadery, prezentující, personalisty, marketéry a ty, kteří jsou v kontaktu s lidmi, jež chtějí motivovat a přimět k akci. 

 
Absolventi kurzu se naučí, jak

  • efektivně komunikovat s posluchačem při veřejných vystoupeních
  • předávat svá sdělení v podobě příběhu a začleňovat příběhy do prezentací
  • dát informacím smysl, který by holá fakta nikdy dát nemohla
  • zařazovat do svého projevu originální vypravěčské postupy a improvizaci
  • motivovat zaměstnance se zapojením příběhů
  • využívat vlastní fantazii a imaginaci
  • získat pozornost posluchačů, zasáhnout jejich emoce, motivovat a inspirovat posluchače k participaci a akci
  • pochopit pravidla přitažlivosti příběhů  


Obsah
 

  • Přínos storytellingu
  • Využívání příběhů při sděleních a prezentacích
  • Jak inspirovat a motivovat druhé a usměrnit skupinová rozhodnutí
  • Jak tvořit vlastní příběhy – praktické nácviky
  •      kde hledat vhodné příběhy, metafory, analogie pro svou praxi
  •      sestavení vlastního příběhu
  •      umění improvizace
  •      příběhy z prostředí businessu – proč jsou působivé
  • Jak stručně sdělit příběh – praktické nácviky
  •      výběr a formulace myšlenek, které zaujmou
  •      práce s hlasem – modulace hlasu, pauzy
  •      neverbální komunikace – gesta, mimika
  •      práce s pointou
  •      nácvik vyprávění příběhu, rozbor a zpětná vazba

STORYTELLING A IMPROVIZACE

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je tři a dvě ? Součet zapište číslicemi.