SPECIFIKA MARKETINGU NA ÚROVNI FIREM (B2B)

Popis kurzu na míru SPECIFIKA MARKETINGU NA ÚROVNI FIREM (B2B)

Určeno pro marketingové manažery a pracovníky oddělení propagace malých a středních společností, pro které jsou hlavní cílovou skupinou firmy.

Cíl: Účastníci se seznámí s nástroji a technikami B2B komunikace a budou schopni je efektivně začlenit do marketingové strategie své firmy.

Obsah:
* Proč je výhodné dělat B2B marketing
* Specifika obchodních aktivit na úrovni společností
* Mapování specifických potřeb business zákazníků
* Stanovení efektivní B2B marketingové strategie
* Výběr vhodných komunikačních prostředků k oslovení firem
* Barterové obchody, cross promotion, speciální akce
* Public relations aktivity zaměřené na odbornou veřejnost
* Možnosti elektronické komunikace, antispamový zákon, corporate blogging
* Metody vyhodnocení efektivity B2B marketingových kampaní

Metody výuky: Zážitkové učení, interaktivní výklad, praktická cvičení, řízená diskuze a výměna zkušeností mezi účastníky, případové studie, modelové situace.
Kontaktovat dodavatele kurzu na míru
Jméno
Společnost
Pozice ve firmě
E-mail
Telefon
Text
Kontrola proti spamu. Kolik je dvě a deset ? Součet zapište číslicemi.
*Objednávka kurzu či žádost o více informací je zaslána přímo dodavateli vzdělávání. Ceny kurzů bez slev na EduCity jsou stejné jako u dodavatelů. Uplatnění slev u LAST MINUTE a Akčních kurzů pouze při objednání přes EduCity.
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace